Με σκοπο τον αφανισμο του Ελληνικου εθνους οι εωσφοριστες απο την νεα ταξη διαδιδουν διαφορα πολυ αισχρα ψευδη για τους αρχαιους Ελληνες.
Συμφωνα με τους νεοταξιτες ολοι οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι.
Ομως δεν ηταν μονον οι ιεροι Ελληνες της αρχαιότητος "κίναιδοι", αλλα ηταν και εκεινοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Εντούτοις οι νομοι που ειχαν οι προγονοι μας κατα την αρχαια και την μεσαιωνικη εποχη εναντια στους αισχρους κίναιδους τους διαψευδουν.
Εάν ηταν υπερ των κίναιδων και ηταν και οι ιδιοι ανωμαλοι, δεν θα ειχαν νομους εναντιον τους.
Μαλιστα οι νομοι εφαρμοζοταν με αυστηροτητα ολους εκεινους τους αιωνες, εναντια στις παρα φυσιν πραξεις.
Ο Μ. Κωνσταντινος διεταξε το γκρέμισμα ενός δαιμονικου ναου της Αφροδίτης, στα Ιεροσόλυμα,διοτι εκει δεν εκδιδοταν μονο κορίτσια, αλλα και αγορια ως παθητικοι ομοφυλοφιλοι.
Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.
Το 533 ο Ιουστινιανός έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με τη μοιχεία προέβλεψε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή.
Ολα αυτά σε συνεχεια των ιερων αξιωματων των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων και των γνησιων ιερων Ελλήνων της αρχαιότητος, οι οποιοι στους κίναιδους στερουσαν όλα τους τα πολιτικα δικαιώματα και εφταναν μεχρι και την θανατικη ποινή αναλογα με την βαρυτητα του ομοφυλοφιλικου παραπτώματος.
Κατα την αρχαια κλασικη περιοδο οι κιναιδοι, δεν ειχαν δικαιωμα να γινουν ιερεις, κηρυκες, να καταλαβουν μια θεση στην εκκλησια του δημου, δεν ειχαν το δικαιωμα να κανουν μηνυσεις και να ειναι μαρτυρες κατηγοριας κλπ.
Γενικοτερα δεν ειχαν καμια θεση στην δημοσια ζωη στην αρχαια Ελλαδα.
Πολυ ενδεικτικο ειναι το παραδειγμα του Αισχυνη στον οποιο εκανε μηνυση ενας κιναιδος.
Ο Αισχυνης απεδειξε οτι ο τιμαρχος ηταν κιναιδος και οτι με βαση τους νομους της Αθηναικης πολιτειας δεν ειχε κανενα απολυτως δικαιωμα να κανει μηνυση,
Αμεσως η κατηγορια εναντια στον ρητορα Αισχυνη κατεπεσε και ο τιμαρχος οπως αναφερετε σε καποιες πηγες αυτοκτονησε λιγο αργοτερα.
Ο τρόπος ζωής των αρχαιων Ελληνών και η περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν παντοτε ως αρχη τα χρηστα ηθη και την εγκράτεια.
Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η αρωστη ψυχικα πραξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαιως θεωρούσαν εωσφορικη και την πιο αισχρη απο ολες τις πραξεις.
Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ηταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχροτερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον.
Μεταξυ αλλνω οι προγονοι μας ειχαν την πεποιθεση, ότι αν συναντούσαν καποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, αυτό ήταν κακός οιωνός.
Το σημαντικοτερο ολων ειναι οτι εαν οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι δεν θα ειχαν την γεναιοτητα να πολεμουν επι τοσους αιωνες και να κερδιζουν τοσες πολλες μαχες και πολεμους.
Οι κιναιδοι ως θηλυπρεπεις ειναι δειλοι για αυτο δεν εχουν την δυναμη την ψυχικη και την ηθικη για να πολεμησουν.
Οι αγιοι προγονοι μας οι κορυφαιοι του κοσμου, οι σπουδαιοτεροι ανθρωποι ολων των εποχων στην ιστορια του πλανητη οι Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας υπολογιζαν ως ανδρες και Ελληνες μονον οσους πολεμουσαν.
Ολους τους υπολοιπους τους θεωρουσαν ανανδρους, δηλαδη θηλυπρεπεις για αυτο τους σιχαινοταν και τους περιφρονουσαν.
Το ιδιο ακριβως αξιωμα ειναι και ο Ελληνας στρατιωτικος-αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ Διογενης. Oποιος δεν πολεμουσε εκεινους τους αιωνες με το σπαθι στο χερι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και ανδρα αλλα γυναικα.
Δεν υπηρχε μεγαλυτερη ατιμωση και προσβολη για εναν γνησιο Ελληνα ανδρα απο το να τον διωξουν απο τον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο για οποιαδηποτε αιτια.
Αμεσως εχανε την κοινωνικη του θεση και υποσταση. Ο Ιωαννης Κουρκουας-Τσιμισκης συνεναισε στην δολοφονια του Αγιου Βασιλεως Νικηφορου του β Φωκα.
Ο Ιωαννης δεχτηκε να δολοφονηθει ο θειος του διοτι οχι μονον του αφαιρεσε ολα τα στρατιωτικα του αξιωματα, αλλα τον εκανε απλο πολιτη και τον εθεσε σε κατ οικον περιορισμο. Δεν του επετρεψε ο Αγιος Νικηφορος να πολεμα ουτε ως απλος στρατιωτης. Εκεινους τους αιωνες δεν υπηρχε μεγαλυτερη προσβολη απο το να μην πολεμας για την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, τον Κυριο Ιησου Χριστο αλλα και για την προστασια του αμαχου Ελληνικου πληθυσμου.
Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
Τι σημαινε εκεινους τους αιωνες να πολεμα καποιος γεναια σε καθημερινη μας το εδειξε η μεγαλυτερη Ελληνδια χριστιανη Ελληνιδα Φιλοσοφος.
Ενδεικτικη ειναι η ενεργεια της Αννας Κομνηνης, η οποια μεσολαβησε στον πατερα της τον Αλεξιο τον α Κομνηνο, να μην τιμωρησει τον αξιωματικο αρμενικης καταγωγης τον Αλεξιο Μουσελε, διοτι ηταν γεναιος στα πεδια των μαχων.
Ενδεικτικα ειναι τα λογια του Κωνσταντινου Παλαιολογου :
Oσα χρονια κυβερνουσαν οι ηρωες Ελληνες στρατιωτικοι το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος το εθνος μεγαλουργουσε και επιβιωνε. Μολις ομως ανελαβαν την εξουσια οι αλλοδαποι πολιτικοι, ευνουχοι-κιναιδοι τοτε καταστραφηκε και κατακτηθηκε η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια απο τους γερμανους το 1204 μ.χ. Την ενδοξη Ελλαδα μονον οι πιο ηθικοι και οι πιο γεναιοι ειχαν δικαιωμα να την κυβερνουν και οχι οι αλλοδαποι, ανθελλληνες, ανανδροι , προδοτες κιναδοι, ευνουχοι πολιτικοι.
(Πολιτικη αριστοκρατια Κωνστανστινουπολεως).
Απο την στιγμη που οι προγονοι μας σιχαινοταν τους δειλους-θηλυπρεπεις που δεν πολεμουσαν για την αυτοκρατορια, σκεφτειτε τι αποψη ειχαν για τους αισχρους κιναιδους, περαν απο την αυστηρη νομοθεσια εναντιον τους. ΣΟΦΟΚΛΗΣ
Ο τραγικος ποιητης Σοφοκλης, στις τραγωδιες του μας αναφερει για τον Λαιο.
Ο Λαιος ο Φοινικας δωδεκαθειστης απο την αρχαια Θηβα ηταν προσκεκλημενος του βασιλια Πελοπα.
Κατα την διαρκεια της φιλοξενιας αυτης ως γνησιος εωσφοριστης του δωδεκαθεου, ερωτευτηκε τον γιο του βασιλια Πελοπα, τον Χρυσιππο.
Για αυτο παρα την θεληση του Χρυσιππου ο Λαιος θα τον βιασει.
Ο Πριγκιπας Χρυσιππος αντιλαμβανομενος πλεον την ανεπανορθωτη βλαβη που του προξενησε ο παρανοικος Λαιος θα αυτοκτονησει απο ντροπη.
Στην συνεχεια ο Βαιλιας Πελοπας θα δωσει την εντολη να συλλαβουν τον Λαιο, ομως εκεινος θα επιτυχει να διαφυγει.
Οταν επεστρεψε ο Λαιος στην Θηβα εξαιτιας αυτης της ανωμαλης πραξης θα ξεκινησουν μια σειρα απο δεινα για τον ιδιο, για την οικογενεια του/
Τα δεινα επληξαν και ολοκληρη την πολη των Θηβων η οποια δεν ειχε καμια απολυτως συμμετοχη σε αυτο το απανθρωπο εγκλημα.
Αρχικα τον Λαιο θα τον σκοτωσει ο γιος του ο Οιδιποδας.
Στην συνεχεια ο Οιδιποδας θα παντρευτει την μητερα του, με την οποια θα κανει τεσσερα παιδια.
Μετα ο Οιδοποδας θα τυφλωθει και η μητερα του θα αυτοκτονησει.
Παραλληλα θα αρχισουν και τα πολυ φοβερα δεινα για ολοκληρη την πολη της Θηβας,της οποιας οι κατοικοι σας επαναλαμβανω δεν ειχε καμια απολυτως συμμετοχη στις ανωμαλιες του Λαιου.
Εαν η αρχαια Ελληνικη κοινωνια των Αθηνων αλλα και ολης της Ελλαδος ηταν υπερ των κιναιδων, τοτε σε καμια των περιπτωσεων δεν θα τα εγραφε ολα αυτα ο μεγαλος τραγικος ποιητης ο Σοφοκλης.
Αντιθετος θα εγραφε οτι ο Λαιος με τον Χρυσιππο εγιναν ζευγαρι, εζησαν ευτυχισμενοι και κυλησαν ολα ομαλα.
Ενα ακομη χαρακτηριστικο γεγονος ηταν οτι οταν συμμετειχαν οι εβραιοι Αρμοδιος και Αριστογειτονας μαζι με την αδερφη του Αρμοδιου στα Παναθηναια.
Οι γνησιοι Ελληνες τους απομακρυναν διοτι ηταν κιναιδοι, αλλοδαποι και το κοριτσι ηταν ελευθερων ηθων.
Σε περιπτωση κατα την οποιαν ηταν αποδεκτοι οι κιναιδοι και οι πορνες δεν θα τους απομακρυναν απο τα Παναθηναια.
Ο Αρμοδιος και ο Αριστογειτονας ηταν συνηδειτα κιναιδοι και οχι λογω καποιου γεννετικου προβληματος.
Μεταξυ αλλων εχουν παντοτε δουλους και θελουν οι λιγοι να ευημερουν και οι πολλοι να υποφερουν.
Ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της νεας ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της νεας ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι.
Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ.
Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν . Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει; Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους. Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται ,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν. Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ -ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΓΕΝΙΔΗ
Labels Άρθρα Loading… Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Πηγή – ksipnistere.com
Use Facebook to Comment on this Post