Η νέα στρατηγική της LG για την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης

Η νέα στρατηγική της LG για την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης

Στην CES 2020, ο Δρ. I.P. Park, Πρόεδρος και Chief Technology Officer της LG Electronics, παρουσίασε το πλαίσιο για το μέλλον της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην ομιλία του με τίτλο «Επίπεδα εμπειρίας AI: το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης και της ανθρώπινης εμπειρίας».

Το πλαίσιο αυτό είναι σε απόλυτη αντιστοιχία με το LG ThinQ brand και το φιλόδοξο όραμα να μεταμορφώσει την καθημερινή εμπειρία συνδέοντας όλες τις πτυχές της ζωής των ανθρώπων μέσω έξυπνων σημείων επαφής.

Αυτό το ευρύ σχέδιο δημιουργεί μία σαφή πορεία για την τεχνητή νοημοσύνη με τελικό προορισμό ένα σύστημα με συνοχή που περιλαμβάνει προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να σε κάνουν να νιώθεις οπουδήποτε σαν το σπίτι σου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Mandalay Bay Convention Center στο Λας Βέγκας, ο Δρ. Park εξήγησε ότι, μέσα σε ένα κύμα ιδεών για την τεχνητή νοημοσύνη, είναι σημαντικό να μοιραστούμε ένα δομημένο πλαίσιο για την ανάπτυξή της σε όλη τη βιομηχανία, ώστε να προσφέρουμε σημαντική επίδραση στη ζωή των πελατών που εξυπηρετούμε.

Τον Δρ. Park συνόδευσε στη σκηνή ο Jean-François Gagné, Co-founder και CEO της εταιρείας Element AI με έδρα το Μόντρεαλ, η οποία απέκτησε τη φήμη της χάρη στην αποτελεσματική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης. Μαζί συζήτησαν πώς αναπτύχθηκε το πλαίσιο «Levels of AI Experience» και την ευθύνη τους ως βιομηχανία στην ανάπτυξη των μελλοντικών τεχνολογιών, ενώ παράλληλα εξήγησαν τα τέσσερα επίπεδα εμπειρίας AI (AIX) – Αποτελεσματικότητα, Εξατομίκευση, Λογική και Εξερεύνηση – τα οποία βασίζονται σε σημαντικά άλματα στις τεχνικές δυνατότητες και την εφαρμογή τους.

Η «Αποτελεσματικότητα», το πρώτο επίπεδο, είναι το επίπεδο όπου συγκεκριμένες λειτουργίες συσκευών και συστημάτων μπορούν να αυτοματοποιηθούν μέσω απλών εντολών, κάτι που σήμερα είναι εφικτό με τη μεγαλύτερη δυνατή αναγνώριση φωνής στην αγορά και τα προϊόντα με δυνατότητες AI. Σε αυτό το επίπεδο, το AI προσαρμόζει αυτόματα την απόδοση σε σχέση με τις προκαθορισμένες παραμέτρους αισθητήρα εισόδου, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Ένα παράδειγμα AI πρώτου επιπέδου είναι το κλιματιστικό LG ThinQ που διαθέτει έναν έξυπνο αισθητήρα για την ανίχνευση της παρουσίας των ανθρώπων σε ένα δωμάτιο και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και της ροής του αέρα αναλόγως, εξήγησε ο Δρ. Park.

Το επόμενο επίπεδο, «Εξατομίκευση», επικεντρώνεται στην εκμάθηση προτύπων για τη βελτιστοποίηση και την εξατομίκευση των λειτουργιών των συσκευών, ανέφερε ο Gagné. Οι συσκευές και υπηρεσίες με τεχνολογία AI σε αυτό το επίπεδο μπορούν να συγκεντρώσουν δεδομένα από αλληλεπιδράσεις με το περιβάλλον και τους χρήστες, να αναγνωρίσουν τα πρότυπα και να τα χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν την ικανότητά τους να εκτελούν αποτελεσματικά εργασίες και να απλοποιούν τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Ο Δρ. Park περιγράφει πώς η επόμενη γενιά ρομπότ-σκούπα R9 της LG θα μπορεί να μάθει από λάθη που έκανε (όπως να κολλήσει σε κενά και γωνίες) καθώς θα θυμάται τον χώρο.

Η «Λογική», το τρίτο επίπεδο, χρησιμοποιεί την αιτιώδη εκμάθηση μέσω της συλλογικής νοημοσύνης ενός συστήματος που αποτελείται από διαφορετικές συσκευές και υπηρεσίες. Αντιλαμβανόμενη την αιτία ορισμένων συμπεριφορών, η τεχνητή νοημοσύνη σε αυτό το επίπεδο μπορεί να προβλέψει καλύτερα και να προωθήσει θετικά αποτελέσματα για τους χρήστες. «Εδώ μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ποικιλία του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, διότι χρειαζόμαστε πολλά έξυπνα σημεία επαφής που θα αλληλοεπιδρούν με τον χρήστη ώστε να συλλέγουμε πληροφορίες για να κατανοήσουμε το «γιατί» και να δημιουργήσουμε αιτιώδη συνάφεια», σημείωσε ο Δρ. Park.

Αν και ακόμα μακρινή, το τέταρτο επίπεδο, η «Εξερεύνηση», είναι «ο τελικός προορισμός για την τεχνητή νοημοσύνη της LG», κατέληξε ο Δρ. Park. Χρησιμοποιώντας μια έννοια που ονομάζεται «Πειραματική Μάθηση» βασισμένη στην επιστημονική μέθοδο, τα συστήματα με δυνατότητα AI θα μπορούν να αναπτύξουν νέες δυνατότητες, να διαμορφώνουν και να δοκιμάζουν υποθέσεις για να αποκαλύψουν νέα συμπεράσματα, επιτρέποντάς τους να μάθουν και να βελτιωθούν, προσθέτοντας περισσότερη αξία στη ζωή των χρηστών.

«Ως πρωτοπόροι στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης είναι δική μας ευθύνη να εξετάσουμε τη σημασία της ανθρώπινης εμπειρίας, ενώ ταυτόχρονα ξεπερνάμε τα όρια της έρευνας και ανάπτυξης του AI», πρόσθεσε ο Gagné της εταιρείας Element AI. «Μαζί με την LG Electronics ελπίζουμε ότι αυτή η συνεργασία βοηθάει να θέσουμε πρότυπα και αρχές που θα καθοδηγούν τους επαγγελματίες του τομέα της τεχνητής νοημοσύνης να εξετάσουν μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση για το μέλλον».

Ο Δρ. Park έδειξε ένα preview των καινοτομιών του AI που θα παρουσιαστούν στον εκθεσιακό χώρο της LG στην CES 2020. Ενσωματώνοντας το concept «το Σπίτι είναι όπου είσαι εσύ», το LG ThinQ Zone θα κάνει πραγματικότητα έναν αληθινά συνδεδεμένο τρόπο ζωής που εκτείνεται πέρα από την πόρτα του σπιτιού, αποδεικνύοντας πως τα AI προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρείας εφαρμόζονται σε διαφορετικές πτυχές της καθημερινότητας, προσφέροντας άνευ προηγουμένου αξία στον πελάτη.

Η εμπειρία LG ThinQ Home ξεκινά με την «Έξυπνη Πόρτα» (Smart Door), η οποίο επαληθεύει τους επισκέπτες τόσο μέσω αναγνώρισης προσώπου όσο και γνησιότητας φλέβας πριν ξεκλειδώσει την πόρτα. Τα βιομετρικά στοιχεία απαιτούνται επίσης για να πραγματοποιείται η πρόσβαση στη μονάδα αποθήκευσης φρέσκων τροφίμων, έναν ασφαλή χώρο για τα ψώνια από το super market. Κατά την έξοδο από το σπίτι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την οθόνη στο εσωτερικό της πόρτας που εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες όπως την κατάσταση του καιρού και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Όταν έχει ρυθμιστεί η λειτουργία αναχώρησης, η Έξυπνη Πόρτα δίνει εντολή στις συσκευές LG ThinQ να τεθούν σε λειτουργία χαμηλής ενέργειας όταν όλοι οι κάτοικοι έχουν φύγει από το σπίτι.

Στη «Ζώνη Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου» (Connected Car Zone), η LG θα παρουσιάσει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στο αυτοκίνητο που επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να πάρουν μαζί τους ένα «μέρος» του σπιτιού. Η λύση συνδεδεμένου αυτοκινήτου της LG βασίζεται στην πλατφόρμα webOS Auto και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον κορυφαίο κατασκευαστή καθισμάτων αυτοκινήτων Adient. Μέσα στο όχημα υπάρχουν οθόνες OLED στις οποίες οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις ταινίες που έχουν αρχίσει να παρακολουθούν στο σπίτι. Η «Προσωπική Ζώνη Ήχου» (Personal Sound Zone) προσφέρει μια εμπειρία πολυμέσων για κάθε επιβάτη, ενώ ο «Εικονικός Προσωπικός Βοηθός» (Virtual Personal Assistant) που μπορεί να ενεργοποιηθεί με φωνητική εντολή, απομονώνει και αναγνωρίζει φωνητικές εντολές, ακόμη και όταν είναι δυνατά η μουσική ή υπάρχουν ομιλίες.

Η ζώνη ThinQ Fit Collection Zone επιτρέπει στους επισκέπτες να βιώσουν την «εικονική μόδα» χωρίς να χρειαστεί να μπουν στο δοκιμαστήριο. Το LG ThinQ Fit, η εξέλιξη του αρχικού concept Smart Mirror της LG, χρησιμοποιεί 3D κάμερες για να μετρήσει με ακρίβεια το σώμα του χρήστη για να δημιουργήσει ένα ρεαλιστικό avatar για εικονική δοκιμή ρούχων. Η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιήσει big data για να προσφέρει στιλιστικές συμβουλές και links σε πλατφόρμες που επιτρέπουν την άμεση αγορά ρούχων.

Τέλος, οι ρομποτικές λύσεις της LG εντυπωσιάζουν τους συμμετέχοντες με τις γαστρονομικές τους δεξιότητες, την αποτελεσματικότητα και την άριστης ποιότητας φιλοξενία στο CLOi Table Zone, ένα φουτουριστικό εστιατόριο όπου τα ρομπότ LG CLOi διαχειρίζονται συνολικά τη λειτουργία του – από παραγγελίες, προετοιμασία γευμάτων, σερβίρισμα και καθάρισμα του χώρου. Οι πιθανοί πελάτες θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις από απόσταση μέσω της εφαρμογής ThinQ και να περιηγηθούν στο μενού μέσω ενός έξυπνου ηχείου, μίας έξυπνης τηλεόρασης ή ενός smartphone.

Προτεινόμενα για εσάς

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑnaftemporiki.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *