Έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση αλλαγών στην εμφάνιση του γνωστού κοινωνικού δικτύου (αλλαγές που, σε γενικές γραμμές, δεν έφτασαν ποτέ στις οθόνες μας), η Facebook είναι έτοιμη να αλλάξει, για ακόμη φορά, το περιβάλλον εργασίας του News Feed, της σελίδας δηλαδή στην οποία κάνουν την εμφάνιση τους όλες οι ενημερώσεις από …
τις επαφές και τις σελίδες που ακολουθεί ο εκάστοτε χρήστης.
Το νέο UI τονίζει περισσότερο τις φωτογραφίες και χρησιμοποιεί νέες γραμματοσειρές, υιοθετεί νέα και μεγαλύτερα πλήκτρα σε διάφορα σημεία, ενώ φαίνεται να χρησιμοποιεί και έναν χρωματισμό δύο επιπέδων, μεταξύ λευκού και γκρι, ο οποίος κάνει τις διάφορες ενημερώσεις να ξεχωρίζουν ακόμη περισσότερο. Φυσικά, αλλαγές θα υπάρξουν και στη μπάρα με τα διάφορα πλήκτρα στην κορυφή της οθόνης, με αλλαγή και της σειράς αυτών.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου του Facebook, οι επερχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν ή αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διάφορες διαφημίσεις, καθώς πρόκειται κυρίως για βελτιστοποιήσεις στην εμφάνιση του κοινωνικού δικτύου, χωρίς να αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο το περιεχόμενο φτάνει στις οθόνες των χρηστών. Φυσικά, δεν αλλάζει σε τίποτα και η σειρά των ενημερώσεων στο News Feed.
Το νέο περιβάλλον εργασίας αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Κάποιοι το έχουν ήδη λάβει και κάποιοι θα το δεχθούν στην πορεία.
Πως σας φαίνονται οι αλλαγές που κάνει το Facebook; Πάντως εμείς μιλώντας με τον ειδικό στην διαφήμιση στο facebook Θανάση Δαβαλά από την γνωστή εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων dreamweaver.gr μας ανέφερε ότι η αλλαγή αυτή θα μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της εκεί διαφήμισης και κυρίως θα οδηγήσει την διαφήμιση στην βάση της προβολής συγκεκριμένων διαφημιστικών post – δημοσιευμάτων και όχι στην αναζήτηση ενός γενικού ενδιαφέροντος like