13 Δεκ. 2013
Σημερα διαπιστωσα οτι η Aegean Airlines κοροιδευει τους πελατες της. Συγκεκριμενα λογω καθυστερησης της πτησης μου, μου εδωσαν (οπως και στους υπολοιπους επιβατες) ενα χαρτι στο οποιο αναφερει οτι δικαιουμαστε ενα ”δωρεαν” εισιτηριο για εσωτερικη πτηση μιας διαδρομης.Αναφερει βεβαια οτι εξαιρουνται οι φοροι και….
οι λοιπες χρεωσεις αεροδρομιων (τις οποιες πληρωνει ο επιβατης),ο επιναυλος καυσιμων και η χρεωση παρεχομενων υπηρεσιων.
Καλα ολα αυτα και κατανοητα!! Με λιγα λογια σημερα που πηρα τηλεφωνο να κλεισω μια θεση για πτηση Θεσσαλονικη-Ηρακλειο μου ειπαν οτι θα πρεπει να πληρωσω 48 ευρω χρησιμοποιωντας το ”δωρεαν εισιτηριο”!!!!!
Την ιδια τιμη βεβαια θα πληρωσω και αν κλεισω εισιτηριο μεσω ιντερνετ χωρις να χρησιμοποιησω το ”δωρεαν”!!!!
Αρα δεν γλυτωνω ουτε ευρω!!! Η κοροιδια σε αυτο ειναι οτι αν θελεις να χρησιμοποιησεις το ”δωρεαν” εισιτηριο πρεπει υποχρεωτικα να το κλεισεις αποκλειστικα στα γραφεια της εταιριας οπου οι ναυλοι ειναι ακριβοτεροι απο οτι στο ιντερνετ!!!
Νομιζω οτι ενα απλο συγνωμη θα ηταν αρκετο για την καθυστερηση γιατι με αυτο το ”δωρεαν” θεωρω οτι με κοροιδευουν κι εμενα αλλα και τους υπολοιπους επιβατες!!!!
panos
Use Facebook to Comment on this Post