Το δημοσίευμα είναι ανακριβές, διότι καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά.
Δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.
Στη Μεγάλη Βρετανία, δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της Airfasttickets International. Παρ’ όλα αυτά ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες, για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.
Ουδέποτε, πόσο μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της Airfasttickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της Airfasttickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013-2014. Με βάση το συμβόλαιο της Airfasttickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής.
Όσον αφορά τις πωλήσεις της Airfasttickets, για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ότι αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Αναφορικά με το θέμα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Airfasttickets κ. Νίκος Κοκλώνης, δήλωσε:
«Τα ταμειακά διαθέσιμα της Airfasttickets υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνολικές οφειλές της εταιρείας. H Airfasttickets, με κέντρο την Ελλάδα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στη χώρα και στον υπόλοιπο κόσμο, στον Κλάδο της διακίνησης επιβατών. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας, σε συνδυασμό με τις χαμηλές μας τιμές, έχουν οδηγήσει την εταιρεία μας στην τιμητική θέση Νο. 3 σε όλη την Ευρώπη. Είναι πάγια θέση και πεποίθησή μας ότι στους καταναλωτές αξίζουν φθηνές και ποιοτικές διακοπές. Αυτό πράτταμε. Αυτό πράττουμε. Αυτό θα πράττουμε. Η οικονομική μας ευρωστία είναι αδιαμφισβήτητη. Ευχαριστούμε τα εκατομμύρια των πελατών μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε για περαιτέρω καινοτόμες υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον».