Η προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι ένα αυτόνομο πρόβλημα, όπως και η ιστοσελίδα δεν έχει λόγο ύπαρξης μακριά από την επιχείρηση. Η ιστοσελίδα σας σας πρέπει να είναι ένα λιθαράκι, ένα κομμάτι μιας μεγαλύτερης προσπάθειας. Η προσπάθεια είναι να δημιουργήσετε ένα κανάλι που θα «δέσει» και θα «δεσμεύσει» το ακροατήριό σας (your target audience) πάνω στην επιχείρησή σας …
με ένα φυσικό και ανθρώπινο τρόπο. Αυτό το δέσιμο πρέπει να γίνει με στόχο να εκπληρώσετε τους στόχους της επιχείρησής σας.
Ένα από τα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις στην προώθηση ιστοσελίδων μεσω blog είναι να δημιουργούν άρθρα που αποτελούνται από διαφημιστικά κείμενα (self-promotion) . Αυτό που λείπει συνήθως είναι αυτή η ιδιαίτερη πληροφορία που ψάχνει ο χρήστης πάνω στον επαγγελματικό κλάδο στον οποίο βρίσκεται η επιχείρηση. Επομένως ο χρήστης δεν έχει κανένα λόγο να μοιραστεί το περιεχόμενο, συνεπώς δεν θα δημιουργηθεί κίνηση.
Τι προσπαθείτε να πετύχετε;
Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε είναι αυτό: ποιός είναι ο στόχος σας. Ποιά θα ήταν η απάντησή σας στις παρακάτω ερωτήσεις; Οι απαντήσεις σας θα σας δώσουν έναν οδηγό που θα σας δείξει ποιά είναι τα σημαντικά βήματα για τη δημιουργία του blog σας:
Μήπως προσπαθείτε να δημιουργήσετε μεγαλύτερη προβολή του ονόματος της επιχείρησής σας ;
Μήπως προσπαθείτε να χτίσετε ένα κανάλι ώστε να έχετε links (deep linking) προς την επίσημη ιστοσελίδα σας ;
Μήπως προσπαθείτε να χτίσετε περιεχόμενο ώστε να έχετε ένα εργαλείο που φέρνει κίνηση από το google («human queries») προς την επίσημη ιστοσελίδα σας ;
Μήπως θέλετε το blog σας να είναι «ανώνυμο» ώστε να αποτελεί μια «αντικειμενική» φωνή του καταναλωτή για την επιχείρησή σας;
Μήπως φτιάχνετε το blog σας με στόχο να κερδίζετε backlinks και traffic προς την επιχείρησή σας ώστε να βελτιωθείτε στα search engine results pages (SERPs)?
Μήπως προσπαθείτε να κάνετε απλά προώθηση ιστοσελίδων ;
Δημιουργία του Blog σας:
Από τη στιγμή που ξέρετε το λόγο για τον οποίο φτιάχνετε το blog σας καθώς και τι θέλετε να πετύχετε, στη συνέχεια πρέπει να αποφασίσετε που θα τοποθετήσετε το blog σας. Πρέπει να το τοποθετήσετε σε ένα subdirectory, ένα subdomain, ένα εντελώς ξεχωριστό domain, ή μήπως στο WordPress ή στο Blogger;
Στη συνέχεια θα δουμε μια προς μια αυτές τις επιλογές
Blog σε ένα Subdirectory
Αυτή είναι η πρότασή μας τις περισσότερες φορές για τη δημιουργία του blog σας.
Παρόλο που οι απόψεις διαφέρουν, η προσθήκη πρωτότυπου περιεχομένου στο root domain πάντα βοηθάει πολύ.
Επίσης καλό είναι να έχετε ένα RSS feed με τα «latest blog posts» στην κεντρική σελίδα της επισημης ιστοσελίδας σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην προώθηση ιστοσελίδων .
Η προβολή περιεχομένου το οποίο βρίσκεται μέσα στην ιστοσελίδα σας είναι κατι πολύ καλό διότι θα σας δώσει deep links για τις σελίδες που θέλετε να προβάλλετε και θα βοηθήσει την προώθηση ιστοσελίδων.
Blog σε ενα Subdomain
Εάν χτίσετε το blog σας σε ένα sub-domain, τότε δίνετε στις μηχανές αναζήτησης μια επιπλέον επίσημη παρουσία (another «official web presence»). Οι μηχανές αναζήτησης θα το θεωρήσουν αυτό ως μια ξεχωριστή οντότητα, διαφορετική από την επίσημη ιστοσελίδα σας.
Το κέδρος που αποκομίζετε όταν έχετε το blog σας σε ένα sub-domain είναι οτι προσδίδει κύρος στην ιστοσελίδα σας, υπο την προϋπόθεση οτι είναι άμεσα συνδεδεμένο με το κεντρικό menu της ιστοσελίδας σας.
Ως μειονέκτημα της δημιουργίας Blog σε ενα Subdomain καταλογίζουμε οτι δεν θα δίνει ανανέωση στην κεντρική σελίδα της εταιρείας σας, καθώς επίσης και οτι τα «hits» δεν προσδίδουν ιδιαίτερη αξία στην κεντρική σελίδα της εταιρείας σας.
———————————–
Blog σε ένα ξεχωριστό Domain
Κάποιοι θέλουν να έχουν μια «ανεπίσημη» παρουσία στα blog, ώστε να έχουν ένα δικό τους website το οποίο δεν συνδέεται απευθείας με το εταιρικό τους website. Θέλιυν να έχουν μια «ανεξάρτητη φωνή του καταναλωτή» (σο βαθμό που αυτή μπορεί να θεωρηθεί ανεξάρτητη) μέσω της οποίας να έχουν σύνδεση προς την κεντρική σελίδα της εταιρείας τους.
Αυτό δεν είναι και τόσο καλό, για πολλούς λόγους. Ο βασικότερος λόγος είναι οτι εφόσον κάνετε μια καλή προσπάθεια προβολής, καλο είναι να την κάνετε μέσα από την ιστοσελίδα σας ώστε να καρπωθείτε όλο το αποτέλεσμα. Σε διαφορετική περίπτωση χάνετε μέρος αυτής της προσπάθειας λόγω τους διαφορετικού domain
Blog στο WordPress.com ή στο Blogger
Κάποιες μεγάλες εταιρείες ακολουθούν αυτό το δρόμο διότι κατά τη γνώμη τους είναι ο ευκολότερος στην υλοποίηση. Πρώτα πρώτα να ξεκαθαρίσουμε οτι ένα link από το WordPress.com δεν είναι κακό. Όμως πρέπει να σκεφτείτε κάτι: ποιόν από τους στόχους δημιουργίας του blog σας βοηθάτε με αυτόν τον τρόπο; Μήπως τοποθετείτε πρωτότυπο περιεχόμενο στo domain σας; Μήπως δημιουργείτε «official brand presence» για τα SERPs;
Η απάντηση είναι αρνητική, και για αυτό το λόγο δεν προτείνουμε αυτή τη μέθοδο.
Πέρα από τις αποφάσεις που γράφουμε σε αυτό το άρθρο και αναφέρονται σε προώθηση ιστοσελίδων μέσω blog, μπορείτε να βρειτε άρθρα πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων μέσω wordpress καθώς και seo συμβουλές για την καλύτερη προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Πηγή: http://www.infopolis.gr/proothisi-istoselidon/
Use Facebook to Comment on this Post