Βασική αρχή στην προσεγγίσει κάθε πελάτη είναι να ξέρεις την κουλτούρα του, τις γνώσεις τις επιθυμίες, τον τρόπο σκέψης του, ακόμη ακόμη την φιλοσοφία του και τον τρόπο θεώρησης των δικών του πραγμάτων γενικότερα.
Δεν μπορείς να έχεις την
απαίτηση να πουλήσεις κρέας στον χορτοφάγο, δεν μπορείς να πουλάς καλή μουσική στον κουφό, ούτε να διαφημίζεις έξυπνες συσκευές στον βλάκα.
Κάπως έτσι συμβαίνει και με ένα μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων.
Δεν γίνεται σε ένα λαό που έχει μάθει να ψηφίζει με γνώμονα την καθημερινότητα του πολίτη, (κοινός ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο ……… ), να του βάζεις διλλήματα που αφορούν το μέλλον, την οργάνωση του κράτους ή την αποκατάσταση μιας υγιούς οικονομίας.
Είναι χωρίς καμιά αμφιβολία πλήρης η αποτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας της ΝΔ, η εκστρατεία φόβου έχει αποτύχει και ήταν φυσικό να αποτύχει από την στιγμή που αυτός που την σχεδίασε, εκ των πραγμάτων είναι ποιο βλάκας από τον βλάκα που δεν μπορεί να κατανοήσει ότι οικονομικό πρόγραμμα και μνημόνιο είναι το ίδιο πράγμα.
Και δεν είναι η πρώτη φορά που η ΝΔ αποτυγχάνει επικοινωνιακά.
Κάποιος πρέπει να τους ενημέρωση εκεί στην Συγγρού, ότι δεν είναι ευθύνη του βλάκα η προστασίας του από τις πράξεις του, είναι ευθύνη του έξυπνου να κατανοήσει έγκαιρα την βλακεία του βλάκα και να τον προστατέψει, εκτός και αν στην ΝΔ είναι ποιο βλάκες από τον βλάκα, που νομίζει ότι θα του δώσει κάποιος λεφτά δωρεάν ή χωρίς δεσμεύσεις.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.
Use Facebook to Comment on this Post