Ο Κίμι Ράικονεν έφερε σήμερα, 4η και τελευταία μέρα δοκιμών στην Ισπανική πίστα την Lotus Ε21 στην κορυφή των χρόνων. Ο 33χρονος Φινλανδός πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας το απόγευμα επιχειρώντας με χαμηλό φορτίο καυσίμου και μαλακή γόμα…
Μετά το τέλος των δοκιμών που σήμερα ήρθε μισή ώρα αργότερα λόγω επισκευών στο οδόστρωμα της πίστας κατά τη μεσημεριανή ανάπαυλα ο Ράικονεν μιλώντας για την Ε21 τόνισε μεταξύ άλλων: «Χτες η προσοχή μας επικεντρώθηκε στη ρύθμιση του καθίσματος. Σήμερα βελτιώσαμε την κατάσταση και μπορώ να σας πω ότι το μονοθέσιο είναι πολύ καλό. Είμαστε χαρούμενοι για το κράτημα και το πώς κυλούν τα πράγματα. Φυσικά υπάρχουν τομείς που πρέπει να βελτιωθούμε αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Βρισκόμαστε στο πρώτο τεστ, είναι ξεκάθαρο πως έχουμε μια καλή βάση για να δουλέψουμε. Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με το περσινό μονοθέσιο καθότι ήμασταν σε διαφορετική πίστα με διαφορετικά λάστιχα αλλά είμαστε ικανοποιημένοι από το κράτημα και την πορεία των δοκιμών».
Ο δοκιμαστής της Force India Ζουλς Μπιάνκι κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με το Ράικονεν ενώ στην 3η θέση κατετάγη ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Γερμανός με την Red Bull το πρωί βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων. Όταν του ζητήθηκε να συγκρίνει τη φετινή RB9 με την περσινή πρωταθλήτρια RB8 είπε: «Είναι σαφώς καλύτερη γιατί πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε προβλήματα αξιοπιστίας. Απ’ ότι φαίνεται πήραμε το μάθημά μας και φέτος έχουμε κάνει τη δουλειά μας. Ακόμη δεν είμαστε σε θέση να μιλήσουμε για την απόδοση του μονοθεσίου. Στη Βαρκελώνη θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει η εικόνα. Όμως στην Αυστραλία είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες και τελείως διαφορετική πίστα. Η διακύμανση στις θερμοκρασίες δεν θα επιτρέψει να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα πριν την αρχή της χρονιάς».
Ο Λιούις Χάμιλτον είχε μια ανέφελη μέρα με την Mercedes όπου συμπλήρωσε 145 γύρους. Μετά τη λήξη των δοκιμών τόνισε: «Σήμερα συμπληρώσαμε ικανοποιητικό αριθμό γύρων και αυτό που είδα είναι ότι έχουμε μια καλή βάση για να δουλεύουμε. Μαθαίνω κάτι σε κάθε γύρο αλλά και κάθε φορά που αλλάζω το set –up. Συνολικά νιώθω πως είμαστε στο επίπεδο που προσδοκούσα. Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά βελτιώνοντας την αεροδυναμική απόδοση κατά τη διάρκεια του χειμώνα και τώρα περιμένουν εμένα και το Νίκο να τους κατευθύνουμε ώστε να βελτιωθεί το μονοθέσιο. Νιώθω ότι χτίζεται μια αρμονική σχέση ανάμεσα σε μένα και στην ομάδα».
Ο δοκιμαστής της Ferrari, Πέντρο ντε λα Ρόσα αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο το πρωί προτού συμπληρώσει γύρο: «Απογοητεύτηκα καθότι περίμενα μια τέτοια ευκαιρία όλη μου τη ζωή και δεν ήταν ότι καλύτερο για μένα να ξαναβγώ έξω από το μονοθέσιο μετά από ένα γύρο. Ευτυχώς το απόγευμα συμπλήρωσα αρκετούς γύρους και είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή μου».
Οι δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ ολοκληρώθηκαν, επόμενη περίοδος δοκιμών εξέλιξης την μεθεπόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνοι Διαφορά Γύροι
1. Kimi Raikkonen Lotus 1m18.148s 83
2. Jules Bianchi Force India 1m18.175s + 0.027 56
3. Sebastian Vettel Red Bull 1m18.565s + 0.417 96
4. Esteban Gutierrez Sauber 1m18.669s + 0.521 142
5. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1m18.760s + 0.612 92
6. Lewis Hamilton Mercedes 1m18.905s + 0.757 145
7. Sergio Perez McLaren 1m18.944s + 0.796 98
8. Valtteri Bottas Williams 1m19.851s + 1.703 92
9. Pedro de la Rosa Ferrari 1m20.316s + 2.168 51
10. Charles Pic Caterham 1m21.105s + 2.957 109
11. Luiz Razia Marussia 1m21.226s + 3.078 82
12. Paul di Resta Force India 1m23.435s + 5.287 49
Πηγή: protothema.gr
Use Facebook to Comment on this Post