xOrisOria News

Αφήνουν τις ακριβές μάρκες οι Έλληνες

Την προτίμηση των καταναλωτών δέχονται ολοένα περισσότερο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και οι φθηνές μάρκες, δεδομένης της οικονομικής δυσπραγίας που επικρατεί με αποτέλεσμα…

η καταναλωτική δαπάνη να έχει περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η στροφή στην προτίμηση των καταναλωτών προκύπτει και από το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι κατά μέσο όρο φθηνότερα κατά 45% από τα αντίστοιχα επώνυμα προϊόντα (στοιχεία της IRI) με τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση να επιτυγχάνεται στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και οικιακής καθαριότητας (φθάνει το 50%).

Ωστόσο, παρά τη σαφή στροφή, το ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά είναι αρκετά μικρό και έφτασε το 2012 το 16% σε αξία των συνολικών αγορών, όταν σύμφωνα με στοιχεία της IRI ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος φτάνει το 37% το 2012.

Οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν γίνει αρκετά πιο ευαίσθητοι στην τιμή του προϊόντος και έχει αυξηθεί η κινητικότητα ανάμεσα σε παρεμφερή προϊόντα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι 2 στους 3 καταναλωτές δηλώνουν ότι προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα τον τελευταίο χρόνο προβαίνουν σε αλλαγές μάρκας/επωνυμίας.

Use Facebook to Comment on this Post