(Το 2009 είχαν χαθεί από το αρχικό κεφάλαιο της Τραμ ΑΕ 259.122.025,01 ΕΥΡΩ, βλ. ΦΕΚ 6107/25.6.10, τεύχος Α.Ε. και ΕΠΕ)
Επειδή το αρχικό κεφάλαιο της Τραμ ΑΕ ήταν…
300.000.000 € και είχε ήδη χαθεί το 86% του αρχικού κεφαλαίου, άλλο ένα 4% οικονομικής πτώσης θα οδηγούσε σε διάλυση της εταιρείας, εφόσον η απώλεια του αρχικού κεφαλαίου θα έφτανε το 90%. Όμως βρέθηκε άλλη λύση και τα οικονομικά προβλήματα του τραμ τελείωσαν: Δημιούργησαν μια νέα εταιρεία την «ΣΤΑ.ΣΥ. αε (Σταθερές Συγκοινωνίες) που προήλθε από την συνένωση των πρώην εταιρειών ΑΜΕΛ, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ», (stasy.gr ΔΤ 20/9/2012)!
Την ώρα που ο Ελληνικός Λαός αυτοκτονεί από την οικονομική απόγνωση και πεθαίνει από το κρύο και την έλλειψη φαρμάκων και τροφής.
Πού πήγαν τα 259.000.000 ευρώ;
Τί μπορούσαν να γίνουν με τα 259.000.000 ευρώ;
Επανέρχεται λοιπόν το ερώτημα:
Γιατί τραμ και όχι το τρόλεϋ; που έχει και το πλεονέκτημα της μηδενικής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης (και όχι κόψιμο δέντρων πεζοδρομίων, διχοτόμηση και απαξίωση της πόλης, ηχορύπανση κτλ όπως το τραμ) και είναι αφάνταστα οικονομικότερο. Το δίκτυο του τρόλεϋ επεκτείνεται χρόνια τώρα αθόρυβα, χωρίς επένδυση σε Οικολογία, «Ιδεολογία» και Μάρκετινγκ και χωρίς να προκαλεί αντιδράσεις. Το τραμ διώχνει και το τρόλεϋ από το κέντρο του Πειραιά.
Ο Πειραϊκός Λαός θα μάθει ποιοι ψήφισαν το τραμ, ποιοι συμμετείχαν στις μελέτες για το τραμ, ποιοι σύλλογοι με αποφάσεις τους στηρίζουν το τραμ. Για να τους στείλει ευχαριστήρια επιστολή, αν κάποιος συμφωνεί με το τραμ …
ΕΞΩ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Τα χρήματα να δοθούν σε Μετρό, Λεωφορεία, Τρόλεϋ
Και στον λαό που πεινάει
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ
www.inka.gr