Για την παράδοση της “Εγναντίας Οδού ” στους ιδιωτικούς ομίλους για εκμετάλλευση !
Αν και σπάνια συμφωνώ με τις θέσεις και τις απόψεις του προέδρου της Ο.Φ.Α.Ε στην συγκεκριμένη περίπτωση όχι μόνον θα συμφωνήσω αλλά θα πω ότι έχει απόλυτο δίκαιο στις επισημάνσεις που κάνει ! ! !
Και θα διερωτηθώ όλοι αυτοί οι
μεγαλοσχήμωνες δημοσιογράφοι που κάνουν αυτές τις μέρες το ρεπορτάζ γιατί άραγε κάνεις δεν θίγει αυτό ακριβώς που επισήμανε ο πρόεδρος τις Ο.Φ.Α.Ε ;
Γιατί κανένας δεν αναφέρετε στον κακό σχεδιασμό αυτών των κατά τα άλλα σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων και στην παντελή έλλειψη αυτών των ” Αμμοπαγίδων ” κάτι που υπάρχει και λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια σε όλους τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης και όχι μόνον ;
Μήπως για άλλη μια φορά προσπαθούν τα Μ.Μ.Ε άλλοι ” ηθελημένα ” και άλλοι άθελά τους να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη από τις πραγματικές αιτίες και τους πραγματικούς ενόχους κατασκευάζοντας στις συνειδήσεις μας μία ” εικονική πραγματικότητα ” που καμία σχέσει δεν έχει με την αλήθεια και τις πραγματικές αιτίες ;
Μήπως αυτό το αναμφισβήτητα τραγικό και θλιβερό ατύχημα είναι ” βούτυρο στο ψωμί ” των κυβερνώντων μίας και στον άμεσο σχεδιασμό τους είναι η παραχώρηση τις ” Εγναντίας ” στους ιδιωτικούς ομίλους για εκμετάλλευση ;
Άλλωστε σήμερα κιόλας την επομένη του θλιβερού και πολύνεκρου τροχαίου στην Βέροια , δια στόματος του κ. Κεφαλογιάννη στο πρωινό του Αντένα τον ακούσαμε να λέει με περίσσιο θράσος το πόσο ποιώ ασφαλείς είναι οι δρόμοι που διαχειρίζονται οι ιδιώτες από αυτούς που διαχειρίζεται το κράτος κάνοντας μία σύγκριση μεταξύ της ” Αττικής οδού ” δηλαδή των ( αφεντικών του ) και τις ” Εγνατίας Οδού ” που εποπτεύει και προΐσταται η κυβέρνηση της οποίας είναι μέλος ..
Τελικά πότε θα ξυπνήσουμε και θα δούμε τα πράγματα από την σωστή οπτική γωνία ;
Πότε θα μάθουμε να σώζουμε το δάσος και όχι το δέντρο ;
Ως πότε κάποια μοιραία γεγονότα θα μας αναγκάζουν να δούμε την αλήθεια κατάματα ;
Αλχαζίδης Αναστάσιος
Πρώην Πρόεδρος Σωματείου Διεθνών Μεταφορών Ν.Πιερίας
Εδώ σας παραθέτω το ρεπορτάζ από τις δηλώσεις του προέδρου της ΟΦΑΕ κ. Κενανίδη Απόστολου :
«Πρόκειται για ένα θλιβερό γεγονός που μας συντάραξε όλους. Ο κόμβος της Βέροιας, στην Εγνατία Οδό, έχει μία πολύ επικίνδυνη κατάβαση» δήλωσε στο karfitsa.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Απόστολος Κενανίδης, τονίζοντας πως οι σημάνσεις-πινακίδες για εκτέλεση έργων θα πρέπει να προειδοποιούν τους οδηγούς τουλάχιστον 4 χιλιόμετρα πριν από το σημείο.
«Τα φρένα των βαρέων οχημάτων (που μπορεί να είναι και 40 τόνων) λόγω συχνής χρήσης, υπερθερμαίνονται. Κατά συνέπεια δημιουργείται σοβαρό τεχνικό πρόβλημα στο φορτηγό, που μπορεί να αποβεί μοιραίο…», σημείωσε ο Κενανίδης και συνέχισε λέγοντας ότι «θα πρέπει να απαγορεύεται η ανάπτυξη ταχύτητας πάνω από 30χλμ/ώρα και να μην επιτρέπεται η προσπέραση, κυρίως μέσα στα τούνελ».
Λύση οι «αμμοπαγίδες»
«Σε όλο το οδικό δίκτυο και δη στην Εγνατία Οδό υπάρχει έλλειψη προειδοποιητικών πινακίδων, οι οδηγοί αναπτύσσουν ταχύτητα και σε δρόμους με μεγάλη κλήση όπως στον κόμβο της Βέροιας, τα φρένα «ανάβουν». Έτσι υπάρχει περίπτωση να μπλοκάρουν οι τροχοί και ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο. Οι «αμμοπαγίδες» είναι άλλη μία λύση, καθώς όταν προκύψει μηχανικό πρόβλημα θα μπορεί ο οδηγός να πέσει πάνω σε αυτές και να αποφευχθεί έτσι, πτώση σε γκρεμό, σύγκρουση με άλλο όχημα κλπ». Ο κ. Κενανίδης χαρακτήρισε το τραγικό δυστύχημα, ως εγκληματικό λάθος…