«Άκρως απαράδεκτο και προσβλητικό» χαρακτήρισαν τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου το σενάριο του διαφημιστικού μηνύματος, που ζητούσε, μέσω αιτήματος της ελληνικής …
εταιρείας παραγωγής Central Athens AE, άδεια κινηματογράφησης στο Νομισματικό Μουσείο για λογαριασμό της L’ Oreal Istanbul.
Στο σενάριο, μια κοπέλα πηγαίνει νύχτα στο Μουσείο και με επιτήδιες «χορευτικές» κινήσεις προσπερνά τα λέιζερ των συστημάτων ασφαλείας για να καταλήξει στον «θησαυρό» (ένα σαμπουάν της εν λόγω εταιρείας), ενώ την ίδια στιγμή αντιλαμβάνεται χαρούμενη ότι το χτένισμά της δεν έχει χαλάσει. Σημειώνεται ότι πρόκειται για το τροποποιημένο σενάριο, καθώς στην αρχική πρόταση ο θησαυρός αφορούσε ένα περιδέραιο, το οποίο φοράει η κοπέλα και μετά προσπαθεί να διαφύγει.
«Αποτελεί δυσφήμηση για τα μουσεία μας και την ασφάλειά τους, γι αυτό και είμαστε υπέρ της μη χορήγησης της άδειας κινηματογράφησης» ανέφερε η Διεύθυνση Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του ΥΠΠΟ, ενώ ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ, Μανόλης Κορρές, έκανε λόγο για «έλλειψη σεβασμού».
Πολλά ήταν τα μέλη που δήλωσαν την απορία τους, τόσο επειδή δεν επιλέχτηκε ένα τουρκικό μουσείο για το γύρισμα του διαφημιστικού, όσο και ως προς την αποδοχή του αιτήματος από πλευράς διεύθυνσης του Νομισματικού Μουσείου. Η αρνητική γνωμοδότηση ήταν ομόφωνη από τα μέλη του ΚΑΣ.