Η εν λόγω διαφήμιση έχει φτιαχτεί από ένα γκρουπ που λέγεται «Moms Demand Action for Gun Sense in America».
Αφορμή για τη δημιουργία της στάθηκε η πρόσφατη απαγόρευση από δύο σχολεία της Καλιφόρνια της εκδοχής του παραμυθιού της «Κοκκινοσκουφίτσας» του Charles Perrault επειδή, σύμφωνα με το …
Christian Science Monitor, στο καλάθι η Κοκκινοσκουφίτσα πηγαίνει στη γιαγιά της… κρασί!
Η διαφήμιση, λοιπόν, ανεφέρεται σε αυτό το γεγονός, αλλά δείχνει και το άλλο κοριτσάκι να κρατάει ένα Bushmaster XM-15, το ίδιο όπλο που χρησιμοποίησε ο Adam Lanza για να σκοτώσει τα 26 παιδάκια στο σχολείο του Κοννέκτικατ!!!
.neolaia.gr
Use Facebook to Comment on this Post