xOrisOria News

Η «μυθική» Πελοπόννησος στο Λονδίνο

Στη «μυθική Πελοπόννησο» μετέφερε παράγοντες της τουριστικής αγοράς του Λονδίνου η Περιφέρεια…

Πελοποννήσου σε εκδήλωση παρουσίασης της νέας εκστρατείας για την προβολή της περιοχής.

Σε κεντρικό ξενοδοχείο της βρετανικής πρωτεύουσας ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης παρουσίασε τις πολλαπλές επιλογές που προσφέρει στον επισκέπτη το ποικιλόμορφο τοπίο της Πελοποννήσου – από τις παραδοσιακές διακοπές ηρεμίας και ξεκούρασης δίπλα στη θάλασσα, μέχρι την ορειβασία, την αναρρίχηση, τον ανεμοπτερισμό, το σκι, το γκολφ και τις καταδύσεις.

Κατά την παρουσίαση έγινε επίσης αναφορά μεταξύ άλλων στις γαστρονομικές συγκινήσεις που προσφέρει η Πελοπόννησος και στα 1208 οινοποιεία της, στα 175 χιλιόμετρα ακτογραμμής της, στα σημεία ιστορικού και μυθολογικού ενδιαφέροντος που όλοι οι Βρετανοί έχουν ακουστά χωρίς απαραίτητα να ξέρουν ότι βρίσκονται συγκεντρωμένα στη χερσόνησο, στην ευκολία πρόσβασης από την Αθήνα ή από τα αεροδρόμια Καλαμάτας και Άραξου, στα νέα πολυτελή θέρετρα όπως το Costa Navarino και το Aman Resorts και στο γκολφ του Costa Navarino, προσθήκη ιδιαιτέρως σημαντική για τους Βρετανούς δυνητικούς επισκέπτες.

Τονίστηκε δε η νέα πτήση που θα συνδέει το Λονδίνο με την Καλαμάτα, από την εταιρεία Easy Jet. Η πτήση θα πραγματοποιείται φέτος από το αεροδρόμιο Γκάτγουϊκ κάθε Σάββατο και Τρίτη, από τις 6 Ιουλίου έως τις 2 Νοεμβρίου. Επίσης αναφέρθηκε πως τα 615 ξενοδοχεία της Πελοποννήσου προσφέρουν συνολικά 36000 κλίνες, κάτι που σημαίνει πως ανά πάσα στιγμή ο επισκέπτης μπορεί να βρει αυτό που θέλει.

Παρούσα στην εκδήλωση ήταν και η διάσημη Βρετανίδα συγγραφέας βιβλίων όπως «Το Νησί», Βικτόρια Χίσλοπ, η οποία εξέφρασε την αγάπη της για την Πελοπόννησο. Όπως σημείωσε, η Πελοπόννησος είναι μια συμπυκνωμένη Ελλάδα, καθώς προσφέρει τα πάντα από άποψη τοπίων και εμπειριών. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο «υπέροχο, διαφανές φως» που σκεπάζει την Πελοπόννησο.

Η Πελοπόννησος δέχεται ετησίως 1,6 εκατομμύρια τουρίστες, που προέρχονται κατά σειρά από την Ιταλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τη Βρετανία. Στόχος του κ. Τατούλη είναι η περιφέρειά του να αυξήσει το μερίδιό της στους Βρετανούς τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα. «Σε ό,τι αφορά τους Βρετανούς είναι πολλά τα σημεία της Πελοποννήσου που τους ενδιαφέρουν, ιδίως στο κομμάτι του extreme αλλά ασφαλούς τουρισμού. Από εκεί και πέρα τα μέρη είναι τόσα πολλά και το καθένα έχει τη δική του ομορφιά και αναλύοντας το προφίλ του Άγγλου τουρίστα βλέπουμε ότι μπαίνουν μέσα στη φιλοσοφία του και τη λογική του», δήλωσε στο ΣΚΑΙ ο κ Τατούλης και πρόσθεσε: «Δε μας έχει πιάσει πρεμούρα να χτυπήσουμε καινούριες αγορές, πάμε να ανοίξουμε περαιτέρω τις παραδοσιακές μας αγορές, τους ανθρώπους μας ξέρουν. Προσπαθούμε λοιπόν με τους τουριστικούς πράκτορες να δημιουργήσουμε μια αλληλεπίδραση και μια σταθερή σχέση με συνέχεια και δυναμισμό. Από εκεί και πέρα η Μονεμβάσια, ο Μυστράς, η Επίδαυρος, το Ναύπλιο, η Καλαμάτα, η Μεσσήνη, η Πύλος, η Κόρινθος, η Ολυμπία, οι Μυκήνες, η Αχαΐα, η Αρκαδία περιλαμβάνονται σε ένα ενιαίο προϊόν. Η Πελοπόννησος είναι ένα μεγάλο νησί που δεσπόζει στο κέντρο της Μεσογείου, είναι το κατ’ εξοχήν σημείο αναφορά της λεκάνης της Μεσογείου που συνδυάζει το θαλάσσιο με τον ορεινό τουρισμό».

Αναπτύσσοντας λίγο περισσότερο τη φιλοσοφία της περιφέρειας ως προς την προβολή του τουρισμού, ο περιφερειάρχης είπε ότι από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του είναι σε εξέλιξη μια διαδικασία προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος. «Προσπαθούμε λοιπόν με τέτοιες εκδηλώσεις να απαντήσουμε στα ερωτήματα “τι είναι η Πελοπόννησος, γιατί πρέπει κάποιος να την επισκεφτεί και ποιες εμπειρίες μπορεί να ζήσει εκεί”. Ανεξάρτητα από το αν στην Ελλάδα υπάρχει αισιοδοξία για το φετινό τουριστικό ρεύμα, η προβολή του τουριστικού προϊόντος πρέπει να είναι διαρκής και επαγγελματική. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε το brand name “Πελοπόννησος”, τη δική μας ταυτότητα μέσα στο brand name “Ελλάδα”, με τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά που μας διακρίνουν», είπε ο κ. Τατούλης μιλώντας στο ΣΚΑΙ.

Νέο σήμα της τουριστικής εκστρατείας είναι το γράμμα «π» συνοδευόμενο από τη φράση «Μυθική Πελοπόννησος». Το γράμμα είναι γνωστό παγκοσμίως από το θεώρημα του Πυθαγόρα και πέρα από το αρχικό της Πελοποννήσου αντιπροσωπεύει τη λέξη «πύλη», όπως φιλοδοξεί να γίνει η Πελοπόννησος για τους τουρίστες «που θέλουν να εισέλθουν στο δικό τους μύθο».

Πηγή: http://www.skai.gr

Use Facebook to Comment on this Post