«Κρίση; Αδιάφορο, απλά πάμε διακοπές». Με αυτό τον τίτλο επιγράφει το ρεπορτάζ της η Süddeutsche Zeitung, η οποία επισημαίνει ότι…
H εφημερίδα γράφει:
«Μερικές φορές οι κρίσεις περνάνε πιο γρήγορα από ό,τι περιμένει κανείς για τα τουριστικά πρακτορεία. Αυτό συμβαίνει αυτή τη στιγμή με την Ελλάδα. Η ζήτηση για το καλοκαίρι έχει αυξηθεί κατά 14%. Αυτό είναι έκπληξη ακόμα και για τον ψύχραιμο Σκανδιναβό Κρίστιαν Κλέμενς από την TUI :
«Η Ελλάδα γιορτάζει μια καταπληκτική επιστροφή. Η οικονομική κρίση φαίνεται πως δεν παίζει πια κανένα ρόλο για τους Γερμανούς τουρίστες. Το αντίθετο μάλιστα. Το φθηνό επίπεδο των επιτοκίων προσφέρει μια φυγή προς την κατανάλωση:
«Όταν η αποταμίευση δεν προσφέρει πολλά, αγοράζει κανείς κάτι» εξηγεί ο κ. Κλέμενς, του οποίου ο κλάδος επωφελείται από τη γενικευμένη αισιοδοξία και προσμονή για αύξηση των εισοδημάτων».