Είναι προκλητικό σε χαλεπούς καιρούς λιτότητας η ίδρυση νέας ρυθμιστικής αρχής για ενδοχώριες συγκοινωνίες
«Μεθοδεύεται με τρόπο ετσιθελικό και αυθαίρετο η απορρύθμιση των ΚΤΕΛ και των υπηρεσιών που δεν επιβαρύνει ούτε κατ’ ελάχιστον τον κρατικό προϋπολογισμό»
Είναι προκλητικό σε χαλεπούς καιρούς λιτότητας η ίδρυση νέας ρυθμιστικής αρχής για ενδοχώριες συγκοινωνίες…
«Η θέσπιση του νομοσχεδίου δρομολογήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κατά τρόπο επιεικώς απαράδεκτο και ιδιαιτέρως προκλητικό.
Αυτό, γιατί ενώ οι επιχειρήσεις των ΚΤΕΛ συνιστούν βάσει νόμου από το 1952 ιδιωτικές επιχειρήσεις που λειτουργούν χωρίς καμία εξάρτηση από κρατικές επιχορηγήσεις και πέρα από το κοινωνικό έργο που επιτελούν στον συγκοινωνιακό τομέα, απασχολώντας περισσότερους από 25.000 ιδιοκτήτες και εργαζόμενους διακινώντας τουλάχιστον το 80% των μετακινούμενων επιβατών, μεθοδεύεται με τρόπο ετσιθελικό και αυθαίρετο η απορύθμιση ενός επιτυχούς μοντέλου υπηρεσιών που δεν επιβαρύνει ούτε κατ΄ ελάχιστον τον κρατικό προϋπολογισμό και τον φορολογούμενο Έλληνα πολίτη.
Επί πλέον δε, είναι προφανές ακατανόητο και προκλητικό απέναντι στην χειμαζόμενη Ελληνική κοινωνία , σε χαλεπούς καιρούς λιτότητας και κρίσης η ίδρυση νέας ρυθμιστικής αρχής για τις ενδοχώριες συγκοινωνίες ενώ ήδη υφίσταται το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και υποδομών!
Πέρα από την κραυγαλέα αντισυνταγματικότητα της μεταφοράς αρμοδιοτήτων από τις τοπικές αρχές ,από το περιορισμό του εν λόγω νομοσχεδίου μόνο στις εθνικές υπεραστικές γραμμές, πέρα από την αντικανονική θέσπιση γραμμών ελευθέρας επιλογής που αντίκεινται στον σχετικό κανονισμό της ΕΕ 1370/2007 και τη μη διασφάλιση των θέσεων εργασίας 15.000 εργαζομένων στα ΚΤΕΛ, η όλη αυταρχικού χαρακτήρα μεθόδευση , αποτελεί αντισυνταγματική, αντιφατική και απαράδεκτη κυβερνητική πρωτοβουλία που επιβάλλεται η ΑΜΕΣΗ απόσυρσή της και η επανεξέταση του ζητήματος με τη δέουσα σοβαρότητα, τα αναγκαία εθνικά κριτήρια και την απαραίτητη κοινωνική ευαισθησία».