β´) Οι ελληνικοί μας όμως άνθρωποι αμέσως δυσφορούν μορφάζοντες, εις το άκουσμα και μόνον του όρου «δημοκρατία», καθόσον τούτος έχει πλέον άρρηκτα συνδεθεί μετά του τυραννικού καθεστώς της κομματοκρατίας. Και εκτός βεβαίως της Ελλάδος και της Κύπρου, ο όρος «δημοκρατία» αυτομάτως εξισώνεται μετά του επίσης χλευαστικού όρου «debtocracy».
γ´) Ιστορικώς, το των επί μέρους Δήμων κρατείν, πάντοτε υλοποιείται εντός του γενικού πλαισίου της «οντικής» μόνον και όχι, ποτέ, κάποιας δήθεν «οντολογικής» κοινωνιοκρατίας, μέσω των πολιτικών συστημάτων ή πολιτευμάτων της μερικής αντιπροσωπεύσεως, πλήρους αντιπροσωπεύσεως και της αυθεντικής, γνησίας ή πραγματικής των Αθηναίων δημοκρατίας(Σχ. 1). Αφορά δε η έννοια του γενικού πλαισίου της «κοινωνιοκρατίας», εις το συνόλον των κοινών αποφάσεων, όλων των εντολέων πολιτών, ήτοι της ολότητος της ελληνικής πολιτικήςκοινωνίας, εκάστης ελληνικής πολιτείας, εξ ου και ο άσπιλος, πλέον δόκιμος όροςκοινωνιοκρατία!
δ´) ΄Ισως αυτός είναι ο λόγος που η επιστήμη, η οποία μελετά την των ανθρώπων κοινωνίαν ονομάζεται «κοινωνιολογία» και όχι «δημολογία». Αναφέρεται τούτον φαιδρώς βεβαίως, πλην σαφώς… εξ ου σαφέστατα διακρίνεται άσπιλος, ο εισέτι αναίμακτος, εκ της επιθέσως των τυραννικών καθεστώτων, αλλά και λίαν πρακτικώς χρήσιμος όρος κοινωνιοκρατία!
ε´) Εξαίφνης, η χωρίς δόγμα, χωρίς κόμμα, χωρίς χρώμα προσέγγισις όλης της ελληνικής κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής προβληματικής, του πριν και πάνω απ’ όλα ΄Ελληνα, Αρτέμη Σώρρα, αποτελεί μίαν εξαιρετικά απότομον ιστορικήν ασυνέχειαν, χαράζοντας μίαν βαθυτάτην ιστορικήν τομήν, μετά από τα 2.335 συναπτά έτη, των έξωθεν επιβεβλημένων, εις την Ελλάδα και την Κύπρον, άρδην ελληνοφοβικών και ανθελληνικών, τυραννικών καθεστώτων, έως και εκείνου της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας. Η δραστικά ριζοσπαστική παρέμβασις του ΄Ελληνα, Αρτέμη Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD), υπέρ της συντηρήσεως και πάλιν ανελίξεως του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού, μέσω της επανορθώσεως ή επανασυστάσεως της πάλαι ποτέ ελληνικής μας πολιτείας, πλήρως συνάδει με τον λίαν πρακτικόν και δόκιμον όρον της «κοινωνιοκρατίας», του ανθρωποκεντρικού και δηκοινωνικοκεντρικού μας ελληνικού έθους και έθνους.
στ´) Η επανόρθωσις δε και η ανέλιξις της ελληνικής μας πολιτείας καθίστανται δυνατές μόνον μέσω της ελληνικής κοινωνιοκρατίας. Καθόσον είναι μόνον η ανέλιξις της κοινωνιοκρατίας, κατά μήκος των διαστάσεων της δικαιοσύνης και της εμπιστοσύνης εις τους λειτουργούς αυτής, η οποία είναι ικανή να προκαλέσει την ομαλήν μετάβασιν από την παρούσαν «κοινωνίαν υπηκόων», εις μίαν «κοινωνίαν πολιτών», των εντολέων Ελληνίδων και Ελλήνων (Σχ. 1).
ζ´) Πέραν της ανελίξεως της ελληνικής κοινωνιοκρατίας, το Σχ. 1 επίσης δείχνει μερικά εκ των, από τα 2.335 συναπτά έτη, έξωθεν επιβεβλημένων, άρδην ελληνοφοβικών και ανθελληνικών, τυραννικών καθεστώτων, όπως π.χ., εκείνων της απολυταρχίας, κομματοκρατίας, ολιγαρχίας, πολυαρχίας, τυραννίας, φαυλοκρατίας, φεουδαρχίας και χρεοκρατίας (debtocracy). Είθε η παρέμβασις του ΄Ελληνα Αρτέμη Σώρρα (ΕΙ·ΕΝD), μέσω της αναγεννήσεως της ελληνικής κοινωνιοκρατίας, σύντομα να εύρει συλλογικήν ανταπόκρισιν εις την παρούσαν «κοινωνίαν υπηκόων», αμφοτέρων των χωρών του ελληνικού μας έθους και έθνους, της Ελλάδος και της Κύπρου!
Γένοιτο!
Νίκος Γεωργαντζάς
Υπάρχων Συνδήκτωρ, ΕΙ·ΕΝD
Use Facebook to Comment on this Post