Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων χωρίς λάθη. Όλοι θέλουν να κάνουν προώθηση της ιστοσελίδας τους όμως προώθηση ιστοσελίδων χωρίς λάθη μπορούν να κάνουν μόνο λίγοι. …
Για να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων χωρίς λάθη πρέπει να αποφύγουμε τις πορακάτω παγίδες:
1. Cloaking
Όταν κατασκευάζουμε την ιστοσελίδα μας με τρόπο τέτοιο ώστε οι μηχανές αναζήτησης να βλέπουν κάτι διαφορετικό από αυτό που βλέπει ο απλός χρήστης, τότε αυτό ονομάζεται cloaking. Αυτό μπορεί να το κάνει ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας είτε με redirects είτε με προγραμματισμό, και είναι αυστηρά απαγορευμένο αν θέλετε να κάνετε προώθηση ιστοσελίδων. Η τεχνική αυτή πρέπει να μη χρησιμοποιείται ποτέ στην κατασκευή των ιστοσελίδων μας αν θέλουμε να ακολουθήσει προώθηση της ιστοσελίδας. Σε κανέναν δεν αρέσει να τον εξαπατούν με αυτό τον τρόπο, πόσο μάλλον το ίδιο το google. Φανταστείτε να ψάχνετε για αγορά υπολογιστή και να σας κάνει ανακατεύθυνση προς σελίδες από καζίνο ή πονηρές ιστοσελίδες. Όταν γίνεται ανακατεύθυνση, συνήθως αυτό συμβαίνει, και είναι πολύ εκνευριστικό για το χρήστη. Επειδή το google θέλει να παρέχει το καλύτερο αποτέλεσμα στους χρήστες του, απαγορεύει αυστηρά τέτοιες μεθόδους.
2. Αντίγραφα περιεχομένου (Duplicate Content)
Οι ιστοσελίδες spam προσπαθούν να συγκεντρώσουν page views κάνοντας αντιγραφή του περιεχομένου σε πολλές σελίδες, δηλαδή δημιουργώντας πολλά αντίγραφα περιεχομένου. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιήθηκε συστηματικά στο παρελθόν για προώθηση ιστοσελίδων. Δεν πρέπει να κάνουμε αντιγραφή μεγάλων κομματιών κειμένου από τις σελίδες μας αν θέλουμε να κάνουμε σωστή προώθηση της ιστοσελίδας μας, και επιπλέον δεν πρέπει να παραβιάζουμε τα πνευματικά δικαιώματα (copyright). Το google δίνει ποινή σε σελίδες που δημιουργούν πολλά αντίγραφα του περιεχομένου τους για να κάνουν προώθηση των ιστοσελίδων τους. Αυτό όμως μπορεί να μας δημιουργήσει πρόβλημα χωρίς να το γνωρίζουμε, διότι αν πολλές ιστοσελίδες αντιγράφουν το περιεχόμενο της δικής μας ιστοσελίδας τότε το google θα μπλοκάρει τη δική μας ιστοσελίδα. Η μόνη λύση είναι να ενημερώσουμε το google για αυτή την αντιγραφή ώστε να μπλοκάρει τα αντίγραφα και όχι τη δική μας σελίδα.
3. Αυτοματοποιημένη κατασκευή περιεχομένου (περιεχόμενο κατασκευασμένο από robot)
Όπως εξηγήσαμε οτι είναι κακό να φτιάχνουμε αντίγραφα περιεχομένου, για τον ίδιο λόγο είναι κακό να βάζουμε ένα πρόγραμμα να φτιάξει περιεχόμενο για την ιστοσελίδα μας. Υπάρχουν προγράμματα που αντιγράφουν το περιεχόμενο και κάνουν μικρές αλλαγές σε λίγα σημεία του κειμένου. Εάν το google το αναγνωρίσει αυτό, τότε θα δώσει ποινή στη σελίδα που το κάνει. Η λύση είναι απλή, να γράφουμε το δικό μας πρωτότυπο περιεχόμενο. Ποτέ δεν πρέπει να αγοράζουμε έτοιμο περιεχόμενο ή ολόκληρες ιστοσελίδες έτοιμες (δηλαδή με έτοιμο περιεχόμενο)
4. Προσθήκη Keywords που δεν σχετίζονται με το περιεχόμενο.
Πλέον τα Meta keywords δεν είναι τόσο σημαντικά για το google όσο ήταν πριν από κάποια χρόνια. Ωστόσο, όταν φτιάχνουμε τη λίστα με τις λέξεις κλειδιά πρέπει να επιλέγουμε λέξεις που σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας. Επίσης δεν πρέπει να επαναλαμβάνουμε την ίδια λέξη ή φράση πολλές φορές. Η άσκοπη χρήση άσχετων λέξεων αποτελεί έναν σίγουρο τρόπο για να πάρουμε ποινή από το google.
5. Ανταλλαγή Link και κακοί γείτονες
Η καλή χρήση των συνδέσμων μας κάνει να είμαστε καλός γείτονας και καλός πολίτης στην κοινωνία του internet. Η προβολή ιστοσελίδων πρέπει να γίνεται με σεβασμό στον επισκέπτη. Όταν λέμε “καλή χρήση των συνδέσμων” εννοούμε οτι βάζουμε σύνδεσμο μόνο προς σελίδες που έχουν αξιόλογο περιεχόμενο και μόνο σε σημεία στα οποία το θέμα του συνδέσμου ταιριάζει με τα συμφραζόμενα. Αυτή είναι η σωστή χρήση των υπερσυνδέσμων για την προβολή ιστοσελίδων. Όμως υπάρχουν περιπτώσεις που τοποθετούμε σύνδεσμο από την ιστοσελίδα μας προς μια άλλη ιστοσελίδα ως ανταλλαγή συνδέσμου που θα τοποθετήσει η άλλη ιστοσελίδα προς τη δική μας, ανταποδοτικά. Τότε όμως δεν κάνουμε προβολή ιστοσελίδων, αλλά κα΄νουμε απλά διαφήμιση και μάλιστα κακής ποιότητας. Όταν το google αναγνωρίσει τέτοια πολιτική, τότε θα μας επιβάλλει ποινή. Ο λόγος που το κάνει αυτό το google είναι απλός: θέλει να παρέχει στους επισκέπτες του ποιοτικό περιεχόμενο και να τους στέλνει σε σελίδες στις οποίες η πλοήγηση θα είναι ευχάριστη και απαλλαγμένη από παγίδες. Δεν πρέπει ποτέ να συγχέουμε την προβολή των ιστοσελίδων με τη διαφήμιση μέσω ιστοσελίδων. Και συνήθως οι σελίδες που κάνουν ανταλλαγή συνδέσμων δεν έχουν τόσο καλό περιεχόμενο, διότι αν είχαν καλό περιεχόμενο η χρήση των συνδέσμων από άλλες σελίδες προς αυτές θα γινόταν αυθόρμητα, χωρίς ανάγκη ανταπόδοσης.
Η διαφήμιση στο Internet περιλαμβάνει προγράμματα ανταλλαγής συνδέσμων (Link exchanging programs), πληρωμένες καταχωρήσεις συνδέσμων (paid link placement) καθώς και άλλους τρόποι μη αυθόρμητης καταχώρησης συνδέσμου. Κάνοντας αναζήτηση στο google με όρους όπως διαφήμιση στο Internet θα βρούμε εκατοντάδες τέτοιες ιδέες. Αν ακολουθήσουμε αυτό το δρόμο, τότε αργά ή γρήγορα το google θα το καταλάβει και θα μας δώσει ποινή. Αν θέλουμε να κάνουμε διαφήμιση στο Internet τότε είναι καλύτερο να ακολουθήσουμε τον επίσημο δρόμο του adwords ή των καταχωρήσεων σε μεγάλα και επώνυμα blogs.
Σε αυτό το άρθρο είδαμε πως μπορούμε να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων χωρίς λάθη.
Πηγή: infopolis.gr
Use Facebook to Comment on this Post