Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΜΕ

ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΣΟ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ Ε.Ε. ΟΣΟ ΤΑ…

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΜΥΑΛΩΝ

Eίναι να φτύνει κανείς βλέποντας τις ειδήσεις της νεοταξικής ελληνικής τηλεόρασης, είναι να κλείνει την συσκευή και να την σφραγίζει.
Η εικόνα των ελληνικών καναλιών είναι κάτι χειρότερο από τα σκουπίδια σε ψυχαγωγία και κάτι χειρότερο από γκαιμπελική προπαγάνδα της παγκόσμιας ιμπεριαλιστικής εξουσίας των ΗΠΑ και Ε.Ε. στις ειδήσεις.

Η γλοιώδης και χαμερπής δουλοπρέπεια με την οποία αναπαράγουν τις τροποποιημένες από τα επιτελεία της νέας τάξης ειδήσεις, το βάπτισμα π. χ. των νεοναζιστών πραξικοποιματιών της Ουκρανίας σε νόμιμη κυβέρνηση, είναι τόσο χυδαία, ώστε κάνει και τον πλέον αισιόδοξο να πιστεύει ότι δεν υπάρχει πια Ελλάδα, ότι είμαστε παράρτημα και προσάρτημα των ΗΠΑ και της Ε.Ε.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό που προβάλλεται είναι μια εικονική πραγματικότητα, ένα είδωλο που ανθίζει στο βρώμικο γυαλί των ελληνικών ΜΜΕ, των διαπλεκομένων παραποιητών της αλήθειας και τίποτε παραπάνω. Στην περίπτωση της Ουκρανίας η αλήθεια που αντικρύζει κανείς αν ρίξει μια ματιά στο διαδίκτυο, είναι ότι η Ρωσία είναι κυρίαρχος του γεωπολιτικού παιχνιδιού!

Κι όμως επιχειρείται να φανεί ότι οι ΗΠΑ την απειλούν, της κουνάνε το δάχτυλο, την στριμώχνουν ενώ στην πραγματικότητα εκείνες έχουν βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο!

Η ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΜΕ

ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΝ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ “ΕΛΛΗΝΙΚΗ” ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ
ΜΕΣΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ:

Ραδιόφωνο
Εφημερίδα
Κινηματογράφος
Τηλεόραση

Επειδή ο σύγχρονος άνθρωπος έχει όχι τυχαία περιορισμένο χρόνο, δεν δύναται να ερευνήσει άρα και να σχηματίσει προσωπική πεποίθηση. Παράλληλα όμως στόχος της προπαγάνδας είναι να του δημιουργήσει (με βάσει την κολακεία) την ψευδαίσθηση ότι έχει προσωπική πεποίθηση (συμφέρει και τον εγωισμό του) με το να την πάρει έτοιμη από την εφημερίδα ή την τηλεόραση, αφού άλλωστε του δίνεται η εντύπωση ότι τα μέσα αυτά εκφράζουν την κοινή γνώμη. Τα μέσα αυτά και κυρίως η Εφημερίδα και η Τηλεόραση έχουν το κατάλληλο κύρος (Λευκή Προπαγάνδα) και το μέγα πλεονέκτημα ότι μπορεί να επαναλαμβάνει συστηματικά τα επιχειρήματα καθημερινά σε μικρές δόσεις, να επανέρχεται συνεχώς στις ίδιες ιδέες και γεγονότα ώστε στο τέλος να επιβάλει η να υποβάλει τις απόψεις στον αναγνώστη – ακροατή σαν αυταπόδεικτα, αναμφισβήτητα γεγονότα και “κοινές αλήθειες”. Έπειτα η επιχειρηματολογία της μάζας θα στηρίζεται στο “το λέει όλος ο κόσμος”

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *