Στο προσκήνιο ξανά το μάθημα των θρησκευτικών. Άραγε γιατί;
Ίσως κάποιος να αναρωτηθεί γιατί να ξαναπέσει στο τραπέζι των συζητήσεων ειδικά την περίοδο…
αυτή, το θέμα για το μάθημα των θρησκευτικών; Πως ξαφνικά βγήκε «από τη ναφθαλίνη» στο προσκήνιο ένα θέμα που έχει συζητηθεί άπειρες φορές και έπειτα από διεξοδικό διάλογο έχει βρεθεί η λύση. Τι εξυπηρετεί άραγε η ανακίνηση του;
Μερικά απλά ερωτήματα
Μήπως στο πλαίσιο του διαλόγου για το νέο Λύκειο αφού στράφηκε το ενδιαφέρον στο μάθημα των θρησκευτικών δεν έγινε λόγος στα επί της ουσίας θέματα της συζήτησης;
Μήπως δεν δόθηκε η δέουσα σημασία στο νέο Λυκειακό διδακτικό μοντέλο με το οποίο –όπως ακούγεται και γράφεται – εισάγεται από την Α Λυκείου πανελλήνια εξέταση μαθημάτων, έτσι ώστε να δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις οι μαθητές συνολικά τέσσερις φορές μέσα σε τρία χρόνια σε πλειάδα μαθημάτων!!! Εξέλιξη που αναγκάζει τους γονείς να εξαθλιωθούν οικονομικά, σε εποχές ανέχειας και φτώχειας, από τα φροντιστηριακά μαθήματα που θα αναγκαστούν να παρακολουθήσουν όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά τους;
Μήπως συνδέοντας ακόμη περισσότερο το Λύκειο με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, καταργείται ουσιαστικά ως ανεξάρτητη η Λυκειακή βαθμίδα εκπαίδευσης;
Μήπως ήταν μια καλή ευκαιρία χρονίως αντιμαχόμενες ιδεολογικές παρατάξεις να διαπληκτίζονται , βγάζοντας ακόμη μια φορά ανέξοδα «τον καημό τους»;
Μήπως τελικά δεν ήταν τυχαία η ανακίνηση του θέματος εκ του μη όντως, έτσι ώστε να στραφούν εκεί τα φώτα της δημοσιότητας προκειμένου να περάσουν διάφορα αλλά καυτά θέματα « αβρόχοις ποσί»;
Μήπως στο φινάλε της υπόθεσης όλα αυτά δεν είναι τυχαία!
Ελευθ. Ε. Πολίτης
Μερικά απλά ερωτήματα
Μήπως στο πλαίσιο του διαλόγου για το νέο Λύκειο αφού στράφηκε το ενδιαφέρον στο μάθημα των θρησκευτικών δεν έγινε λόγος στα επί της ουσίας θέματα της συζήτησης;
Μήπως δεν δόθηκε η δέουσα σημασία στο νέο Λυκειακό διδακτικό μοντέλο με το οποίο –όπως ακούγεται και γράφεται – εισάγεται από την Α Λυκείου πανελλήνια εξέταση μαθημάτων, έτσι ώστε να δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις οι μαθητές συνολικά τέσσερις φορές μέσα σε τρία χρόνια σε πλειάδα μαθημάτων!!! Εξέλιξη που αναγκάζει τους γονείς να εξαθλιωθούν οικονομικά, σε εποχές ανέχειας και φτώχειας, από τα φροντιστηριακά μαθήματα που θα αναγκαστούν να παρακολουθήσουν όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά τους;
Μήπως συνδέοντας ακόμη περισσότερο το Λύκειο με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, καταργείται ουσιαστικά ως ανεξάρτητη η Λυκειακή βαθμίδα εκπαίδευσης;
Μήπως ήταν μια καλή ευκαιρία χρονίως αντιμαχόμενες ιδεολογικές παρατάξεις να διαπληκτίζονται , βγάζοντας ακόμη μια φορά ανέξοδα «τον καημό τους»;
Μήπως τελικά δεν ήταν τυχαία η ανακίνηση του θέματος εκ του μη όντως, έτσι ώστε να στραφούν εκεί τα φώτα της δημοσιότητας προκειμένου να περάσουν διάφορα αλλά καυτά θέματα « αβρόχοις ποσί»;
Μήπως στο φινάλε της υπόθεσης όλα αυτά δεν είναι τυχαία!
Ελευθ. Ε. Πολίτης