ΙΝΚΑ Επιτρέπεται ;; Θάνατος στο ΤΡΟΛΕΥ από πόρτες !!

ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ;;; ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΤΡΟΛΕΥ
Το ΙΝΚΑ δέχθηκε ήδη πλήθος τηλεφωνικών καταγγελιών, για τον θάνατο του χωρίς εισιτήριο 19χρονου επιβάτη του τρόλεϊ…
Ταλαντώνονται η ιατροδικαστική η ΕΛΑΣ και τα πορίσματα.

Για το ΙΝΚΑ τα πράγματα φαίνονται αρκετά και μάλλον πολύ καθαρά.

…..Από την πόρτα του τρόλεϊ που εκινείτο πετάχτηκε έξω έπεσε ανάσκελα και θανατώθηκε ο επιβάτης. Του έπιασε το πόδι η πόρτα η δεν το έπιασε, τον έσπρωξε πάνω στην πόρτα η δεν τον έσπρωξε ο ελεγκτής, πέσανε έξω μαζί και με τον ελεγκτή από πάνω του η όχι, ενέργησε σωστά ο οδηγός η έκανε του κεφαλιού του διαρκούντος του επεισοδίου και δεν στάθμευσε οριστικά και με ασφάλεια μέχρι την λήξη του, απολάμβανε ο οδηγός το επεισόδιο στην καρότσα του σαν θεατής σε θέατρο η ανάλαβε και έπραξε για την αποτροπή κινδύνου ζωής επιβατών στην καρότσα του, πάτησε ο επιβάτης το μπουτόν και άνοιξε η πόρτα και το άφησε και ξανάκλεισε, σταμάτησε το τρόλεϊ και σε πόσο χρόνο και με τι ταχύτητα σταματά το τρόλεϊ και αφήνεις το μπουτόν και ξαναξεκινά μόνο του, πως γίνεται αυτό, σύρθηκε στην άσφαλτο λόγω της κεκτημένης ταχύτητας που είχε το τρόλεϊ εκείνη τη στιγμή, οδηγίες εκστρατείας σε πόλεμο για τους ελεγκτές με ποσοστό επί των προστίμων, οι απώλειες από λαθρεπιβάτες είναι το 10-20% των ετησίων εσόδων του οργανισμού, η διαφορά μεταξύ ελεγκτή και λαθρεπιβάτη είναι ιδιωτική η ενώπιον ακροατηρίου, αυτά κινούνται έως τώρα.

Με βάση αυτά και για όσα λείπουν από αυτά το ΙΝΚΑ λέει τα ακόλουθα που πρέπει να απαντηθούν και να αποκατασταθούν, οπωσδήποτε.

1. Σε πια ταχύτητα ανά ώρα και πόση απόσταση διανύει το τρόλεϊ μετά από σήμα κινδύνου ;;.

2. Σε πια και κάτω από πια ταχύτητα ανά ώρα ανοίγουν οι πόρτες μετά από σήμα κινδύνου ;;.

3. Καταγράφονται σε αρχείο τους οι περιπτώσεις συμβάντων μετά από σήμα κινδύνου ;;.

4. Μετά από σήμα κινδύνου στάση και άνοιγμα θυρών, αυτές ξανακλείνουν μόνες τους σε ορισμένο χρόνο και δίνουν σήμα στον οδηγό να συνεχίσει, η τις κλείνει ο οδηγός που έκρινε εκείνος ότι έληξε αισίως η ανακοίνωση κινδύνου ;;.

5. Οι μηχανισμοί κλεισίματος και ανοίγματος στις πόρτες τι μέγεθος σε Bar πίεσης η υποπίεσης ασκούν στην θέση κλειστές ;;.

6. Το μέγεθος πίεσης η υποπίεσης σε Bar που ασκούν οι μηχανισμοί στην θέση κλειστές, είναι αναβαλλόμενο από έλξη για άνοιγμα μέσω ανθρωπίνων χειρών ;;.

7. Σε πια ταχύτητα και πόση απόσταση θα διανύσει το τρόλεϊ, αν ανθρώπινα χέρια επιδιώξουν βίαιο άνοιγμα που θα μπορεί να κάμψει την πίεση η υποπίεση των μηχανισμών στις κλειστές πόρτες ;;.

8. Είναι το μέγεθος Bar πίεσης η υποπίεσης κλεισίματος θυρών μεγαλύτερο άκαμπτα σε ανθρώπινη παραβίαση ;;.

9. Στις περιπτώσεις επεισοδίου σε όλα τα μαζικά μέσα συγκοινωνιών, υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη υποχρεωτικής αναφοράς και αστυνομικού ελέγχου, καταγραφής βιβλίου συμβάντων Αστυνομίας, για παρακώλυση συγκοινωνιών ;;.

10. Τα όρια άσκησης καθηκόντων των ελεγκτών, σε ποιο σημείο σταματούν, σε περίπτωση επιβάτη χωρίς εισιτήριο, που από την εξέλιξη προβάλλεται πως είναι στον αυτό χρόνο, άκαμπτα αρνητικός στην υποβολή του, είτε από κακοπιστία η τρόμο, είτε από απώλεια συνειδήσεως, είτε από απώλεια η στέρηση ικανότητας επικοινωνίας.

11. π.χ. περιέχεται στην διαδικασία καθηκόντων του ελεγκτή, στην άκαμπτη περίπτωση, να ανακοινώσει στον χωρίς εισιτήριο επιβάτη, : Θα κατεβείτε στην επόμενη στάση η τώρα που θα σταματήσει με ασφάλεια ο οδηγός και να μην το επαναλάβετε ξανά διότι προβάλλεστε δημόσια με την διένεξη στην άρνηση της παράβασής σας, όπως αντιληφθήκατε ;;.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *