Ευρεία απήχηση στους επιχειρηματίες και παραγωγούς του ξενοδοχειακού, μεταποιητικού και αγροτικού τομέα αντίστοιχα, έχει η πρωτοβουλία των Επιμελητηρίων Κρήτης και της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου για…
προώθηση των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία του νησιού και κατά τη νέα τουριστική περίοδο, όπως τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης.
Η πρωτοβουλία αφορά σε νέες συναντήσεις ξενοδόχων και παραγωγών της Κρήτης, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου.
Οι συναντήσεις ξενοδόχων, διευθυντών – υπεύθυνων προμηθειών ξενοδοχείων της Κρήτης και παραγωγών – μεταποιητών κρητικών προϊόντων θα πραγματοποιηθούν, το Σάββατο 2 Μαρτίου από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και θα περιλαμβάνουν, αποκλειστικά και μόνο, προκαθορισμένες κατ’ ίδιαν συναντήσεις εξάλεπτης διάρκειας, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Η διαδικασία δήλωσης συμμετοχής στο Δεύτερο Παγκρήτιο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία, σύμφωνα με τους οργανωτές, ολοκληρώνεται την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου, ημέρα κατά την οποία παραγωγοί και μεταποιητές θα πρέπει να έχουν αποστείλει και τα προϊόντα που θα παρουσιαστούν στην έκθεση, η οποία θα λειτουργήσει, όπως και πέρσι στην αίθουσα «Κορούζου» του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.
Το δεύτερο Παγκρήτιο Φόρουμ στηρίζει, επίσης, η Περιφέρεια Κρήτης, το παράρτημα Ανατολικής Κρήτης του ΓΕΩΤ.Ε.Ε, ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης, ο Σύνδεσμος Τυποποιητών Ελαιολάδου Κρήτης, το Δίκτυο Κρητικού Ελαιολάδου, η Ανοιχτή Σύμπραξη Τουριστικής Ανάπτυξης Κρήτης και το Δίκτυο Οινοποιών τού νησιού.
Στόχος, σύμφωνα με τους οργανωτές του δεύτερου Παγκρήτιου Φόρουμ, είναι η συνεργασία πρωτογενούς, δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα ώστε τα τοπικά προϊόντα να προωθηθούν και ν’ αναδειχθούν στην κουζίνα των κρητικών ξενοδοχείων και κατά τη φετινή τουριστική περίοδο, αποτελώντας τους πρεσβευτές της κρητικής διατροφής στο εξωτερικό, μέσω των φιλοξενούμενων τουριστών.
Use Facebook to Comment on this Post