Συνεργασία της ΕΣΕΕ με τους εμπορικούς συλλόγους
της Κρήτης, με στόχο οι τουρίστες να γεύονται όλο τον χρόνο τα
παραδοσιακά είδη
«Η Κρήτη στο σπίτι σας» είναι ο τίτλος του προγράμματος προώθησης
τοπικών παραδοσιακών προϊόντων στο…
εξωτερικό που στοχεύει να υλοποιήσει η
Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), σε συνεργασία με τους
Εμπορικούς Συλλόγους του νησιού. Πρόκειται για μια ιδέα που βασίζεται
στο γαλλικό πρότυπο και στόχο έχει να δώσει τη δυνατότητα στους
επισκέπτες να προμηθεύονται όλο τον χρόνο, σε όποιο μέρος της Ευρώπης κι
αν ζουν, τα προϊόντα που προτίμησαν για τη διατροφή τους κατά τη
διάρκεια των διακοπών τους.
Στη νέα αυτή πρωτοβουλία αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης
Κορκίδης από το Ρέθυμνο, όπου βρέθηκε το περασμένο Σάββατο για να
παραστεί σε εκδήλωση του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου. Ο κ. Κορκίδης
επεσήμανε ότι η Κρήτη είναι ένα νησί με μεγάλες δυνατότητες, στον
πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα, και με δεδομένο ότι η
τουριστική κίνηση αναμένεται να είναι αυξημένη τη φετινή σεζόν, πρότεινε
την υλοποίηση του προγράμματος «Η Κρήτη στο σπίτι σας», ώστε στο
πλαίσιο της τόνωσης της τοπικής αγοράς, να γίνει προσπάθεια να φτάσουν
σε κάθε γωνιά του κόσμου, τα γνήσια παραδοσιακά προϊόντα, τα οποία οι
επισκέπτες απολαμβάνουν κάθε καλοκαίρι στα ξενοδοχεία, στα εστιατόρια
και στους χώρους εστίασης γενικότερα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, βασικό ρόλο στο εγχείρημα θα παίξει το
διαδίκτυο, καθώς σε μια ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα θα υπάρχουν
πληροφορίες για τα προϊόντα που παράγονται στην Κρήτη, ενώ ο κάθε
επισκέπτης της σελίδας θα έχει τη δυνατότητα της άμεσης καταχώρησης
παραγγελίας, η οποία θα εκτελείται μέσω ταχυδρομείου ή εταιρειών
ταχυμεταφορών, επομένως το «δέμα» με το ελαιόλαδο, το παξιμάδι, τις
ελιές, το τυρί κ.α. θα φτάνει εντός λίγων ημερών στον παραλήπτη.
«Η Κρήτη έχει ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, γιατί την εποχή της
μετάβασης από το εμπόριο και τους παραδοσιακούς πυλώνες της οικονομίας,
στον τουρισμό, το νησί διατήρησε την παραγωγή του. Αυτό ήταν το πιο
έξυπνο πράγμα που θα μπορούσε να γίνει σε μια πλούσια γη, όπως είναι η
Κρήτη. Η Κρήτη έχει πολλές επιλογές. Έχει πρωτογενή τομέα, έχει
δευτερογενή τομέα, έχει τριτογενή τομέα, τον τουρισμό» δήλωσε ο κ. Β.
Κορκίδης στα «Ρ.Ν.» και συνέχισε: «Θεωρώ ότι το φετινό καλοκαίρι η
κίνηση θα είναι καλύτερη και αυτό που προτείνω είναι ένα ευρωπαϊκό
πρόγραμμα, με τίτλο «Η Κρήτη στο σπίτι σας». Αυτό σημαίνει ότι θα
μπορούμε να στέλνουμε σε όλους τους επισκέπτες της καλοκαιρινής
περιόδου, ό,τι επιθυμούν, ό,τι τους άρεσε από την επίσκεψή τους στην
Κρήτη. Να έχουν τα τοπικά προϊόντα όλο το χειμώνα στο σπίτι τους».
Ρεθεμνιώτικα Νέα
Use Facebook to Comment on this Post