Καταγγελία αναγνώστη
Οι πέντε ημέρες δεν ήταν αρκετές για τον ΟΤΕ προκειμένου να προχωρήσει στην αποκατάσταση της βλάβης στο δίκτυο του, ώστε οι κάτοικοι της Σκοπέλου να αποκτήσουν και πάλι επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο.
Το μισό χωριό είναι χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, αλλά οι κάτοικοι στις συνεχείς διαμαρτυρίες τους λαμβάνουν μία απάντηση….
Να μην ανησυχούν….
Και να ανησυχούν βέβαια ο υπόλοιπος κόσμος δεν θα το μάθει.
Ο ΟΤΕ είναι σίγουρο ότι δεν ανησυχεί καθόλου για τη βλάβη. Και βέβαια δεν κάνει και τη δουλειά του. Δηλαδή να την επανορθώσει.
Και να ανησυχούν βέβαια ο υπόλοιπος κόσμος δεν θα το μάθει.
Ο ΟΤΕ είναι σίγουρο ότι δεν ανησυχεί καθόλου για τη βλάβη. Και βέβαια δεν κάνει και τη δουλειά του. Δηλαδή να την επανορθώσει.
Είναι απίστευτο στις μέρες μας να αναβιώνουν σκηνές και εικόνες της δεκαετίας του ογδόντα, όταν χρειάζονταν ακόμη κι ένας μήνας για την αποκατάσταση μιας βλάβης. Η στάση και η συμπεριφορά αυτή αποδεικνύει τουλάχιστον έλλειψη σεβασμού προς τον πολίτη, προς τον καταναλωτή ο οποίος δεν δικαιούται να καθυστερήσει ούτε μία ημέρα την πληρωμή του λογαριασμού του.
Μήπως λοιπόν κάποιοι πρέπει να ενδιαφερθούν σοβαρά για την αποκατάσταση της βλάβης;