xOrisOria News

Ο ταχυδρόμος θα φέρνει και τα φάρμακα

«Ο ταχυδρόμος χτυπά πάντα δυο φορές», η μια θα είναι για να φέρει το γράμμα και η δεύτερη για να φέρει αρχικά τα φάρμακα…

Από το τέλος του μήνα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ΕΛΤΑ Κωστή Μελαχροινό, πρώτα στην Αττική και στη συνέχεια και σε άλλες πόλεις, οι πολίτες που είναι ασθενείς ή έχουν κινητικά προβλήματα, οι ηλικιωμένοι αλλά και ο οποιοσδήποτε άλλος, θα μπορούν να παραδίδουν στον ταχυδρόμο τη φαρμακευτική συνταγή τους, εκείνος θα την εκτελεί στο φαρμακείο, θα την πληρώνει, θα παραδίδει το φάρμακο στον πολίτη και θα εισπράττει τα χρήματα με αντικαταβολή.

Για την υπηρεσία αυτή θα συγκροτηθεί τηλεφωνικό κέντρο, στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς, ενώ το κόστος της νέας υπηρεσίας θα είναι 3 ευρώ. Σε επόμενη φάση, οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ θα παραδίδουν ακόμα και τα ρούχα από το καθαριστήριο ή και τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ, όπως συμβαίνει στο Βέλγιο.

Παράλληλα, από τον επόμενο μήνα τα ταχυδρομικά καταστήματα θα εκδίδουν και προπληρωμένες κάρτες, προκειμένου οι πολίτες να μπορούν να κάνουν ασφαλείς αγορές από το ίντερνετ χωρίς να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες. Η διαδικασία θα είναι απλή, καθώς ο ενδιαφερόμενος αρκεί να επισκεφτεί ένα ταχυδρομείο όπου και θα υποβάλει σχετική αίτηση προπληρώνοντας το συγκεκριμένο ποσό που επιθυμεί.

 Όταν οι προπληρωμένες μονάδες τελειώσουν, θα μπορεί να ανανεώσει το ποσό ή να διακόψει την κάρτα. Επίσης, ήδη έχει ξεκινήσει πιλοτικά και θα συνεχιστεί μέσα στο επόμενο διάστημα η εφαρμογή του σε όλο το δίκτυο για την αγορά, συσκευασία και αποστολή προϊόντων με αντικαταβολή από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα, μετά από αίτημα του πελάτη. Για την παραγγελία και τη διαδικασία αποστολής θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος μέσω του συστήματος trach and trace των ΕΛΤΑ με γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο.

Στην περίπτωση που επιθυμεί κατ’ οίκον παράδοση, ο πελάτης θα χρεώνεται με 1 ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, είναι και η συμφωνία που έχουν τα ΕΛΤΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προβλέπει την εκτέλεση δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη για τη μεταφορά των αντικειμένων του ταχυδρομείου, επιστολών και δεμάτων. Καθημερινά αποστέλλονται 4 κοντέινερ εξοικονομώντας έτσι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πάνω από 2.300 ευρώ για κάθε ένα από αυτά.

Σε ότι αφορά τις αλλαγές, στις οποίες προέβη η διοίκηση της εταιρείας από τα μέσα του 2013, αυτές σύμφωνα με τη διοίκηση συνεχίζονται και το τρέχον έτος και αφορούν τη αναδιάρθρωση του δικτύου με τα μικρά περιφερειακά καταστήματα που μετατρέπονται σε πρακτορεία, την αναδιάρθρωση του δικτύου διαβιβάσεων, τη διεύρυνση του ωραρίου των καταστημάτων, την αύξηση των νέων υπηρεσιών προς τους πολίτες καθώς και εκσυγχρονισμό με πέρασμα στη νέα ψηφιακή εποχή.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κ. Μελαχροινός ερωτηθείς για το ενδεχόμενο διαθεσιμότητας, τόνισε πως αυτό δεν προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία γιατί τα ΕΛΤΑ δεν ανήκουν στο στενό δημόσιο τομέα. «Εάν θελήσουν να το εφαρμόσουν, θα πρέπει να αλλάξουν το νόμο» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως ήδη έχουν γίνει 806 προσλήψεις έκτακτου προσωπικού.

Για τα οικονομικά στοιχεία σημείωσε πως για το 2013 τα ΕΛΤΑ θα καταγράψουν ζημιές 5-6 εκατ. ευρώ, ωστόσο όμως για το έτος 2014 αναμένεται βελτίωση των οικονομικών της εταιρείας, με κέρδη της τάξης των 7 εκατ. ευρώ. Επίσης, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 θα έχει συντελεστεί η απορρόφηση της θυγατρικής εταιρείας «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ», από τη μητρική εταιρεία. Τέλος, ο κ. Μελαχροινός εκτίμησε πως «το 2014 θα είναι μια δύσκολη χρονιά.

Ο πρώτος στόχος είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών στο επίπεδο που ήταν και το 2013, η διεύρυνση του πελατολογίου, η μείωση των δαπανών και η αριστοποίηση της κατανομής του προσωπικού».

Use Facebook to Comment on this Post