Προς Υπουργό Παιδείας
Διαβάζοντας την επιστολή σας-απάντηση στην ΟΛΜΕ «Μύθοι και Πραγματικότητες για τη…
διαθεσιμότητα και επίθεση κατά της ΟΛΜΕ» προκύπτουν αβίαστα τα εξής βασανιστικά ερωτηματικά:
-Ποια σύγχυση δημιουργείται στην αγορά εργασίας όταν υπάρχουν σαφή επαγγελματικά δικαιώματα βασισμένα σε προεδρικά διατάγματα για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ διαφορετικά σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ, όπως εξάλλου συμβαίνει με όλες τις τεχνικές ειδικότητες-και με τις εναπομείνασες-, με επιπλέον μοριοδότηση σε πιστοποιημένους αποφοίτους ΙΕΚ .
-Σε ποια ειδικότητα η πλειονότητα των αποφοίτων βρίσκει επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα του 2013; Δεν υπάρχουν ελλείψεις σε Παιδικούς Σταθμούς, Νοσοκομεία, Μαιευτικές κλινικές και σε άλλες προνοιακές δομές που θα πρέπει να υπάρχουν σ’ ένα κράτος Πρόνοιας και Δικαιοσύνης;
-Τι θα πείτε στους μαθητές που έχουν ήδη πραγματοποιήσει εγγραφή στην Β τάξη του τομέα υγείας και πρόνοιας για να ακυρώσουν την εγγραφή τους και να επιλέξουν αναγκαστικά κάποια από τις υπόλοιπες ειδικότητες;
-Πώς θα εργαστούμε ως ωρομίσθιο προσωπικό και όντας σε καθεστώς διαθεσιμότητας;
-Βασισμένοι σε ποιες μελέτες- έρευνες διαπιστώσατε ότι δεν υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση στους αποφοίτους του τομέα υγείας και πρόνοιας ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με τις εναπομείνασες ειδικότητες; και αφού δεν υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση στις συγκεκριμένες ειδικότητες γιατί δεν τις καταργείται και από τα Ι.Ε.Κ.;
-Γιατί θεωρείτε ως μύθο το γεγονός ότι οι μόνιμοι καθηγητές των υπό κατάργηση ειδικοτήτων κάλυπταν πλήρως ή τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος τους τις ανάγκες σε προσωπικό; Δεν έχετε παρά να ανατρέξετε στο ωρολόγιο πρόγραμμα π.χ. της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων και να δείτε ότι το Σύνολο των ωρών μαθημάτων γενικής παιδείας είναι 12 ώρες και των μαθημάτων ειδικότητας είναι 23 ώρες
-Σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα θα καταργούσαν τις ειδικότητες που προσελκύουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων μαθητών της;
-Και τέλος και σπουδαιότερο με ποιο κριτήριο , ηθικό γνώμονα και νομικό έρεισμα οδηγείτε στην ανεργία εκπαιδευτικούς με πλήρη κάλυψη διδακτικού ωραρίου και διορισμένους με διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες.
Παρακαλώ, έστω και την ύστατη στιγμή, μην καταφεύγετε σε οριζόντιες απολύσεις χωρίς κανένα αξιολογικό κριτήριο, οδηγώντας έτσι εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα και διάθεση προσφοράς στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε ανθρωποθυσία.
-Ποια σύγχυση δημιουργείται στην αγορά εργασίας όταν υπάρχουν σαφή επαγγελματικά δικαιώματα βασισμένα σε προεδρικά διατάγματα για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ διαφορετικά σε σχέση με τους αποφοίτους των ΤΕΙ, όπως εξάλλου συμβαίνει με όλες τις τεχνικές ειδικότητες-και με τις εναπομείνασες-, με επιπλέον μοριοδότηση σε πιστοποιημένους αποφοίτους ΙΕΚ .
-Σε ποια ειδικότητα η πλειονότητα των αποφοίτων βρίσκει επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα του 2013; Δεν υπάρχουν ελλείψεις σε Παιδικούς Σταθμούς, Νοσοκομεία, Μαιευτικές κλινικές και σε άλλες προνοιακές δομές που θα πρέπει να υπάρχουν σ’ ένα κράτος Πρόνοιας και Δικαιοσύνης;
-Τι θα πείτε στους μαθητές που έχουν ήδη πραγματοποιήσει εγγραφή στην Β τάξη του τομέα υγείας και πρόνοιας για να ακυρώσουν την εγγραφή τους και να επιλέξουν αναγκαστικά κάποια από τις υπόλοιπες ειδικότητες;
-Πώς θα εργαστούμε ως ωρομίσθιο προσωπικό και όντας σε καθεστώς διαθεσιμότητας;
-Βασισμένοι σε ποιες μελέτες- έρευνες διαπιστώσατε ότι δεν υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση στους αποφοίτους του τομέα υγείας και πρόνοιας ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με τις εναπομείνασες ειδικότητες; και αφού δεν υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση στις συγκεκριμένες ειδικότητες γιατί δεν τις καταργείται και από τα Ι.Ε.Κ.;
-Γιατί θεωρείτε ως μύθο το γεγονός ότι οι μόνιμοι καθηγητές των υπό κατάργηση ειδικοτήτων κάλυπταν πλήρως ή τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος τους τις ανάγκες σε προσωπικό; Δεν έχετε παρά να ανατρέξετε στο ωρολόγιο πρόγραμμα π.χ. της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων και να δείτε ότι το Σύνολο των ωρών μαθημάτων γενικής παιδείας είναι 12 ώρες και των μαθημάτων ειδικότητας είναι 23 ώρες
-Σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα θα καταργούσαν τις ειδικότητες που προσελκύουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων μαθητών της;
-Και τέλος και σπουδαιότερο με ποιο κριτήριο , ηθικό γνώμονα και νομικό έρεισμα οδηγείτε στην ανεργία εκπαιδευτικούς με πλήρη κάλυψη διδακτικού ωραρίου και διορισμένους με διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες.
Παρακαλώ, έστω και την ύστατη στιγμή, μην καταφεύγετε σε οριζόντιες απολύσεις χωρίς κανένα αξιολογικό κριτήριο, οδηγώντας έτσι εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα και διάθεση προσφοράς στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε ανθρωποθυσία.
Ένας υπό Απόλυση Εκπαιδευτικός
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr