ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΓΕΤΙΚΟΝ:
Αρκετά παίξαμε τον απλό, ανώνυμο, ασήμαντο και κατατρεγμένο πολίτη. Από σήμερα Δηλώνω Ηγέτης(όλα κεφαλαία).
έχετε. Είμαι μέρος των χιλιάδων εκείνων Ηγετών, που αναδεικνύονται μέσα από την άμορφη απελπισία των πολλών. Γεννήθηκα μια μέρα του Απρίλη του 2010. Ήταν τότε που καταλάβαμε ότι ο λαός πρέπει να πάρει στα χέρια του τις δικές του υποθέσεις και στήσαμε τις πρώτες προσπάθειες πολιτών για αλλαγή στη ζωή μας. Γεννήθηκα τη στιγμή που καταλάβαμε ότι αυτό που περιγράφεται ως τοπική ή κεντρική πολιτική σκηνή είναι σκηνικό ενάντια στο λαό. Όλοι τους, ομόθυμα, ολόψυχα και ένθερμα, είναι υποταχτικοί της Παγκόσμιας Αυτοκρατορίας των Τραπεζιτών. Η δική μας υπόθεση είναι αυτά που χάσαμε κι αυτά που απειλούν να μας πάρουν. Το πρόβλημα μας είναι η ανεργία, η έλλειψη περίθαλψης, η κατάσχεση, η φυλάκιση, η κατάθλιψη, η χαλασμένη ζωή μας. Μιλάμε για πράγματα πολύ συγκεκριμένα. Η αφαιρετικότητα και η αοριστολογία, ο κενός περιεχομένου λόγος, είναι το χαρακτηριστικό άλλων “ηγετικών” κατασκευών. Δεν είναι δικό μας γνώρισμα. Απέναντι στον Βυζαντινισμό1 των επαγγελματιών της πολιτικής, ορθώνουμε το ανάστημα των προβλημάτων μας. Το μέγεθος και την αλήθεια τους.
Δεν έχει σημασία που δεν διεκδικώ θέση εξουσίας. Είμαι μέλος ενός κινήματος, που όμοιο του η πατρίδα και ο πλανήτης δεν έχουν γνωρίσει. Αν αυτό είναι αλαζονεία ή αλήθεια θα το δούμε. Θα το δείτε. Η παράσταση άρχισε.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ ΞΑΝΑ. Από το λησμονημένο βάθος της ιστορίας αντλούμε ιδέες, πολιτικές, πραχτικές.
Την ώρα που όλοι οι άλλοι διαγκωνίζονται, προπαγανδίζοντας αριθμητική υπεροχή, εμείς λέμε ότι ξεκινάμε από τον πάτο. Ήρθε η ώρα να διδάξουμε την απόλυτη πολιτική πράξη. Την πράξη πολιτών. Μεθοδεύσεις και παιχνίδια διαπλοκής, συνιστώσες ενός σκοτεινού καθεστωτικού παιχνιδιού, μας έβαλαν στην αφετηρία κάπου ανάμεσα στην 4η ή 5η θέση μεταξύ πέντε υποψήφιων ομάδων. Ξεκινάμε από αυτό για να γίνουμε πρώτοι.
Το κίνημα που γίνεται ψηφοδέλτιο δημοτικών εκλογών, στηρίζεται στα στριμωγμένα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, που έκαμαν τις επιλογές τους, ερήμην των παιχνιδιών εξουσίας. Στηρίζεται και από μας, που έχουμε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, όση ο διάολος με το λιβάνι. Εμείς είμαστε, απλώς, άνεργοι και οφειλέτες. Με άλλα λόγια, είμαστε μικρό μέρος της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, που θέλει να έχει τη δική του πολιτική φωνή. Και κάποιοι μας θεωρούν εκ προοιμίου ηττημένους. Οι πελατειακοί στρατοί ενάντια σε μια χούφτα ανθρώπους, που οι “επαγγελματίες ειδικοί” της αμφισβήτησαν ακόμα και τη διαδικασία επιλογής υποψηφίου. Δηλώνουμε ότι ήρθαμε για να μείνουμε. Σήμερα ή αύριο, ο λαός θα πάρει την εξουσία. Αυτό εμείς το λέμε (άμεση) Δημοκρατία. Αργά ή γρήγορα, τούτη ή την επόμενη φορά, με όπλα ή με εκλογές, τη ζωή μας θα την πάρουμε πίσω. Ξεκινάμε κάτω από αντίξοες συνθήκες, αλλά είμαστε επίμονοι και μονολιθικοί, ως προς αξίες, αρχές και στόχους. Αυτά, για όσους “ζυγίζουν” το πρόσκαιρο και το εποχιακό και μας βρίσκουν “ελλιποβαρείς”.
Σας προκαλούμε και σας προσκαλούμε. Κάθε Ηγέτης έχει τη δύναμη και τη δυνατότητα να προκαλεί, όταν είναι βέβαιος για το δίκιο και την αλήθεια του. Μένει να γίνει ισχυρός για να τα επιβάλλει.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΝΑ:
Θέλουμε ένα δήμαρχο, που μαζί με μας, θα πει στην εξουσία:
Κύριοι, οι πολίτες αυτού του τόπου ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.
Με τρόπο τεκμηριωμένο και αδιαμφισβήτητο, η πρώτη πράξη του δικού μας δημάρχου θα είναι η απαίτηση για Διαγραφή ή πάγωμα χρεών πολιτών και δημοσίου. Ως ότου η Δημοκρατία ξεδιαλέξει τα ξερά από τα χλωρά και αποδώσει δικαιοσύνη. Ως ότου δώσει μια ζωή, όπου το σε ποιον και τι χρωστάμε θα το αποφασίζει ο λαός.
Με τη δύναμη μιας δημαρχίας, η απαίτηση του λαού που δεν μπορεί πια να πληρώνει τα κατασκευασμένα χρέη του, θα ακουστεί περισσότερο από όσο ακούγονται οι μεμονωμένες φωνές του καθένα μας.
Λέμε αυτό που κανείς δεν λέει. Ο δικός μας δήμαρχος θέλουμε να πει αυτό, που προτείναμε στους “καταλληλότερους” και απάντησαν ότι “αυτό δεν είναι θέμα αυτοδιοίκησης” (τόπες Μάρκο). Η ζωή μας δεν είναι “θέμα”. Μιλάμε για αυτό που έχουμε ανάγκη, για αυτά που θέλουμε. Η δήλωση του δικού μας δημάρχου θα συνοδεύεται από την ενεργοποίηση του άρθρου 120 του Συντάγματος: Αγώνας με ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ, στην περίπτωση που το αίτημα απορριφθεί. Ως την εγκαθίδρυση Δημοκρατίας, με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου.
Η δήλωση αυτή ισοδυναμεί με κήρυξη πολέμου, αν κι αυτόν τον πόλεμο, μεθοδευμένα και έτοιμοι από καιρό, κάποιοι λίγοι τον έχουν κηρύξει σε βάρος του λαού. Η έκβαση του πολέμου εξαρτάται από τον βαθμό συμμετοχής του καθένα.
Κυρίες και κύριοι, πολίτες της Ελλάδας, παρακολουθείστε μας. Μετά λόγου γνώσεως, σας λέμε ότι στην Κεφαλονιά γράφουμε ιστορία. Γράφεται η ιστορία, γιατί την ιστορία τη γράφουν οι λαοί. Στην Κεφαλονιά και σε κάθε τόπο, όπου ο λαός ή τμήματα του, οργανώνεται και αντιστέκεται. Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
Σας προκαλούμε και σας προσκαλούμε να μας κρίνετε, να μας αγαπήσετε, να διαφωνήσετε (αν μπορείτε).
Η πρώτη γεύση αυτού που θέλουμε να ζήσουμε βρίσκεται εδώ: ΔΗΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ – (άμεση) Δημοκρατία. Παρακολουθείστε και συμμετάσχετε στη συνδιαμόρφωση της συνέχειας. Κάθε φωνή, κάθε λόγος ή αντίλογος, κάθε πράξη, είναι χρήσιμα. Από τις πλατείες και τους δρόμους στο δημαρχείο και αύριο στην Κυβέρνηση. Για να παραδώσουμε την εξουσία στο λαό, μαζί με το λαό. Για την Αυτονομία, την Αυτοδιοίκηση, την Αυτοκυβέρνηση του.
Αγώνας υπέρ βωμών και εστιών. Αυτός είναι ο νυν υπέρ πάντων αγών.
Τα δικά μας μεγάλα λόγια έχουν ουσία και περιεχόμενο. Έχουν μέσα τους τη ζωή και τα θέλω μας.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. (Κι ας μη το περιμένατε. Ο αγώνας θα διεξαχθεί ως την τελική νίκη, που είναι η διάσωση των ανθρώπων και η απελευθέρωση της Πατρίδας, από την απάνθρωπη επίθεση μιας κυνικής Ολιγαρχίας).
ΥΓ:
Αφορμή για να μετατραπούμε σε αθέλητους Ηγέτες, πλην όμως πάντα Ηγέτες, είναι ένα κείμενο – προάγγελος αγιογραφίας:
Θα κάνουμε φύλλο και φτερό τις πολιτικές που για να υπάρξουν, εμείς πρέπει να ξεχάσουμε με τι και ποιους έχουμε να κάνουμε.
Για σήμερα, ας πάρουν την πρώτη τους δόση:
α) Οι πιστοί υπηρέτες της συγκυβέρνησης εμφανίζονται στο κείμενο ως “ως σύμβολο αντίστασης ή/και ανατροπής σε διαφόρους τομείς”.
Μας θυμίζει την εκπομπή του Πρετεντέρη: Η πιο καθεστωτική εκπομπή της τηλεόρασης ονομάζεται “Ανατροπή”!!! Οι πιο καθεστωτικοί των καθεστωτικών ονομάζονται “ανατροπείς”.
β) Το παρατραβάνε και εμφανίζονται και “ως σύμβολο της δύναμης της γνώσης και της επιστήμης (κυρίως)”!!!
Κυρίως, το παρατραβάνε. Εμείς, ως φυσικοί ηγέτες και μάλιστα ριζοσπάστες ηγέτες, δηλώνουμε, δημόσια, την πρόθεση μας να γκρεμίσουμε τα ειδωλολατρικά σύμβολα.
γ) Δηλώνουμε Ηγέτες, δίχως εισαγωγικά, γιατί γράψατε: “η πολιτική στην τελική είναι θέμα «συγκρίσεων» και «ζυγίσματος»-, στα οποία οι υπόλοιποι υποψήφιοι φαίνονται «ελλιποβαρείς»”.
Αυτά. Μη τα περιμένετε όλα σήμερα. Τα φώτα της γιορτής άναψαν. Η ορχήστρα άρχισε να παίζει.
Προσδεθείτε ή καθίστε αναπαυτικά. Αντιγράψτε ή διαγράψτε μας. Μα, πάνω απ’ όλα λάβετε μέρος στη γιορτή. Βασικά, δεν επιθυμούμε θεατές. Θέλουμε “συνένοχους” και συμμέτοχους. Δικά μας και δικά σας το σωστό και το λάθος.
(Η συνέχεια επί της οθόνης του υπολογιστή, αλλά και στους δρόμους, τις πλατείες, τις γειτονιές και τα χωριά. Εκεί που γνωριστήκαμε και δεθήκαμε με τον Μάκη και τα άλλα τα παιδιά. Εκεί που μαλώσαμε και παίξαμε, εκεί συνεχίζουμε).
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΓΕΤΕΣ.
Σημείωση: 1. Βυζαντινισμός: το να ασχολείται κανείς με πράγματα που δεν έχουν ουσία.
(Στην εικόνα: Στον αρχαίο δρόμο από τα Κυκλώπεια Τείχη προς τους αρχαίους τόπους της Δρακοσπηλιάς και της Αλαφώνας. Εκεί, που οι επιστήμονες και οι γνωστικοί που “γυρίζουν”, στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Αργοστολίου έχουν τοποθετήσει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και τη νέα είσοδο της πόλης. Ευτυχώς, που το έγκλημα των οραματιστών του πρόσφατου παρελθόντος δεν πραγματοποιήθηκε και δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ. Έτσι σχεδίαζαν οι “καταλληλότεροι” και “επιστρέφουν” εκεί από όπου δεν έφυγαν ποτέ).
Προσφέρουμε και δωρεάν ξεν- άγηση. Άγοντας ξένους, κάνεις φίλους.
ithacanet.gr
Use Facebook to Comment on this Post