Ένα άθλιο πολιτικό υποκείμενο με το όνομα Γιώργης Γιαννακέλλης (αν υποθέσουμε ότι δεν είναι ψευδώνυμο του Πέτρου Γιώτη) βρίζει χυδαία τον Τάκη Φωτόπουλο στο…
πολιτικό βόθρο-μπλογκ με τον τίτλο “Βαθύ Κόκκινο” και… απειλεί τη διεύθυνση της Ελευθεροτυπίας να τον διώξει για τα “κατάπτυστα κείμενα” του.(http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/10/blog-post_10.html) Το υποκείμενο αυτό που αρθρογραφεί και στην αριστερή φυλλάδα ΚΟΝΤΡΑ, θα έπρεπε να τον χαίρεται η εκφυλισμένη “Αριστερά”, την οποία εκπροσωπεί επάξια.
Ο Τάκης Φωτόπουλος δεν έχει ποτέ βρίσει υπαρκτούς ανθρώπους με όνομα και επώνυμο, που βγαίνουν δηλαδή στους δρόμους και στις πλατείες και μιλούν. Έχει δυνατές πολιτικές θέσεις για να τους αντιμετωπίσει πολιτικά και επειδή ακριβώς δεν μπορούν ν’ αντιπαρατεθούν στις θέσεις αυτές κάποιοι προσπαθούν να τον εξοντώσουν ηθικά με τις χειρότερες χυδαιολογίες και Γκεμπελικές συκοφαντίες εναντίον του, με τις οποίες πλημμυρίζουν το διαδίκτυο. Έχει βρίσει μόνο άθλια πολιτικά υποκείμενα που κρύβονται κάτω από μια κουκούλα.
Και αυτό το κάνει για λόγους αρχής. Γιατί κανένας δεν ξέρει ποιοι κρύβονται από κάτω από μια διαδικτυακή κουκούλα, όπως συμβαίνει με τον γνωστό διαδικτυακό αλήτη λασπολόγο Omadeon, που τυχαίνει να είναι και φίλος του Γιώργη Γιαννακέλη και προφανώς ίδιας πολιτικής και ηθικής στάθμης με αυτόν, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι του παρέχει άνετο χώρο στο βόθρο-μπλογκ Βαθύ Κόκκινο για να βρίζει και χυδαιολογεί. Και βέβαια μίλησε με τον ίδιο τρόπο στον άγνωστο, που καλυπτόταν από την κουκούλα του Βαθύ Κόκκινο, όταν του έγραψε παλιότερα, και τώρα μόλις αποκάλυψε ο ίδιος πως είναι ο Γιαννακέλλης. Όπως ο ίδιος ο Τ.Φ έχει ξεκαθαρίσει, όταν βρίζει κουκουλοφόρους, αυτό το κάνει μόνο και μόνο για να τους εξαναγκάσει να βγάλουν την κουκούλα τους ώστε να δούμε όλοι ποιοι είναι, τι πολιτικό παρελθόν έχουν και ποιους εκπροσωπούν. Γιατί κάτω από κουκούλες, όπως ξέρουμε ιστορικά, υπάρχουν και δωσίλογοι. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι ανωνυμογράφοι στο διαδίκτυο είναι δωσίλογοι. Αλλά αυτοί που χρησιμοποιούν την ανωνυμία με βασικό στόχο όχι να πλήξουν την εξουσία, όπως κάναν πάντα οι πραγματικοί επαναστάτες για λόγους ασφαλείας, αλλά για να πλήξουν πισώπλατα άλλους αγωνιστές, με ιστορία μάλιστα σαν του Τάκη Φωτόπουλου, είναι πολύ ύποπτοι ότι ενεργούν “εν υπηρεσία”. Γι’ αυτό και έχει κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε δυνατότητα υπάρχει για να τους ξεσκεπάσει, όπως το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και για ‘επώνυμους’ κατά σύστημα υβριστές και συκοφάντες του. Ακόμα και την “αστική” δικαιοσύνη, η οποία βέβαια δεν διαφέρει από τη λαϊκή δικαιοσύνη, ή οποιαδήποτε ανθρώπινη δικαιοσύνη, όσον αφορά την προστασία του ανθρώπου και της προσωπικότητάς του. Δεν είναι βέβαια “επαναστατικό” αγαθό, ούτε “επαναστατική” πράξη η προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας. Αντίθετα, ύποπτα υποκείμενα όπως ο Οmadeon, με τη σιωπηρή συμπαράσταση ακόμη και έγκυρων ιστοσελίδων της εκφυλισμένης “Αριστεράς”, θεωρούν αναφαίρετο «επαναστατικό» δικαίωμα και «ελευθερία Λόγου» τη λασπολογία. Πράγμα που κατεβάζει τα επαναστατικά ιδανικά στο επίπεδο τους και πολλούς ανθρώπους να παρακαλούν να μην γίνει ποτέ ‘επανάσταση’ τέτοιου είδους…
Ανάλογα ισχύουν για το γελοίο “επαναστατικό” υποκείμενο, τον Πέτρο Γιώτη, που χρησιμοποίησε τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα που χρησιμοποίησαν και οι άλλοι γνωστοί “επαναστάτες” Πρετεντέρης του MEGA και Πάσχος Μανδραβέλης της Καθημερινής για να σπιλώσουν τον Τάκη Φωτόπουλο σαν συνωμοσιολόγο–και να πάρουν τεκμηριωμένη απάντηση που έδειχνε ότι κάθε άλλο παρά συνωμοσιολογίες ήταν αυτά που έγραψε για τον ρόλο της Υπερεθνικής ελίτ και της Σιωνιστικής στη δίωξη της ΧΑ. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια υποστήριξη της ΧΑ, ούτε άλλωστε και ο Ρουπακιώτης που το επιβεβαίωσε κατόπιν, είχε κανένα λόγο να υποστηρίξει την ΧΑ. Είναι φανερό ότι ο Τ.Φ ήθελε να βάλει σε προβληματισμό την Αριστερά για το πώς ξαφνικά κινητοποιήθηκε ολόκληρο το σύστημα να ‘τσακίσει’ την ΧΑ, κατά την έκφραση Σαμαρά. Ο άθλιος μάλιστα αυτός “επαναστάτης” δεν είχε καν την ευπρέπεια να μην χρησιμοποιήσει υβριστικούς και χλευαστικούς χαρακτηρισμούς κατά του Τ.Φ, όπως κάναν τουλάχιστον οι αστοί κριτικοί του, αποδείχνοντας για άλλη μια φορά ότι άθλια πολιτικά υποκείμενα, όπως οι Γιώτης και Γιαννακέλλης, με την χυδαιότητα τους έχουν συμβάλλει σημαντικά στο σημερινό χάλι της Αριστεράς. Γιατί αντί να είναι πρότυπα μιας άλλης κοινωνίας με άλλα ήθη από τα αστικά, είναι πολύ χειρότεροι από τους χειρότερους αστούς, κάτω από το “αριστερό” λούστρο τους.
Από την άλλη μεριά, ο Τάκης Φωτόπουλος είναι ανοικτό βιβλίο εδώ και μισό αιώνα με τα χιλιάδες άρθρα του και τα δεκάδες βιβλία του, καθώς και την πολιτική του δράση και ακεραιότητα. Και αυτά ακριβώς θέλουν να κτυπήσουν όχι μόνο οι συστημικοί εχθροί του αλλά και κάποιοι στην “Αριστερά”, προφανώς γιατί αποκαλύπτει εμπεριστατωμένα τον εκφυλισμό της. Και αφού οι ‘διανοούμενοί’ της δεν μπορούν να τον αντιμετωπίσουν σε δημόσια αντιπαράθεση για τις θέσεις του, προτιμούν να τον λασπολογούν, συνήθως με ύποπτα υποκείμενα όπως ο Omadeon που έχει αφιερώσει χιλιάδες εργατοώρες εδώ και δυο χρόνια για την πιο βρώμικη ίσως επίθεση που έχουμε δει. Το αναπάντητο όμως ερώτημα είναι ποιος άραγε δίνει το πολιτικό ή ηθικό δικαίωμα σε πολιτικά αχρείους όπως οι Γιαννακέλης και Γιώτης, που ούτε τους ξέρει κανένας στα ευρύτερα λαϊκά στρώματα, εκτός από την παρεούλα τους στην Κόντρα και τριγύρω, να εξυβρίζουν και να χυδαιολογούν προσωπικά ένα ευρέως (και διεθνώς) καταξιωμένο άνθρωπο; Αυτή την κοινωνία θέλουν να φτιάξουν αυτά τα άθλια πολιτικά υποκείμενα που, αντί για πάλη ιδεών και θέσεων, εξαπολύουν ακατάσχετους εμετούς ενάντια σε γνωστούς αγωνιστές που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στον αγώνα για μια άλλη κοινωνία;