Φυσική και αναμενόμενη εξέλιξη, καθώς η στροφή προς την online διαφήμιση σταδιακά τραβάει όλο και περισσότερες εταιρείες προς
αυτή την κατεύθυνση. Μπορεί οι παραδοσιακές διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα να αργοπεθαίνουν, όμως απλώς μεταφέρονται στο Διαδίκτυο, όπου έχουν και πολύ μεγαλύτερο κοινό. Τελευταίο παράδειγμα είναι το Facebook, το οποίο, πέραν των κλασικών ads στα δεξιά της σελίδας, θα προβάλλει από το καλοκαίρι και διαφημιστικά κλιπάκια στο news feed των χρηστών!
Μέχρι στιγμής, οι εταιρείες που έχουν έτοιμες διαφημίσεις για το Facebook είναι οι American Express, Unilever, Ford, Coca-Cola και Diageo, αναμένοντας το ντεμπούτο τους από τον Ιούλιο. Οι διαφημίσεις θα είναι σε μορφή videos διάρκειας 15 δευτερολέπτων, τα οποία θα εμφανίζονται υποχρεωτικά στο news feed του χρήστη και θα ξεκινούν να αναπαράγονται αυτομάτως. Ευτυχώς ο ήχος τους θα είναι απενεργοποιημένος, εκτός αν ο χρήστης ενδιαφερθεί και ανεβάσει την ένταση της διαφήμισης, τότε αυτή ξεκινά να παίζει πάλι από την αρχή, με ήχο αυτή τη φορά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, κάθε μέρα οι χρήστες θα βλέπουν διαφημίσεις μόνο μιας εταιρείας.
Μένει να δούμε πόσο θα ενοχληθούν οι χρήστες από την εξέλιξη αυτή.
Πολλοί ήδη δηλώνουν πως θα εγκαταλείψουν το Facebook για χάρη άλλων κοινωνικών δικτύων που δεν έχουν (ακόμη) τέτοιου είδους διαφημίσεις, όμως ας μη ξεχνάμε πως ελάχιστοι πραγματοποιούν τις «απειλές» αυτές, όπως έχει δείξει η προϊστορία. Το ίδιο συμβαίνει και με το YouTube εδώ και καιρό, με διαφημίσεις στην αρχή των δημοφιλών clips, τις οποίες ο χρήστης μπορεί να διακόψει μετά από 5 δευτερόλεπτα, ελάχιστοι όμως εγκατέλειψαν τελικά την υπηρεσία της Google. Επίσης τίθεται και το ζήτημα της αύξησης του όγκου δεδομένων από την αυτόματη αναπαραγωγή των διαφημιστικών clips, ειδικά για τις mobile συσκευές με 3G που θα «υποφέρουν» από αυτή την εξέλιξη.
Πηγή: http://www.galsnguys.gr/