Τo Facebook ανακοίνωσε πως θα εξαγοράσει την πλατφόρμα διαφημίσεων Atlas από τη Microsoft, για να
εξυπηρετήσει καλύτερα τους διαφημιζόμενους του, όσον αφορά στον έλεγχο του ποσού που ξοδεύουν και την ανταποδοτικότητα.
Δεδομένου του τι μπορεί να κάνει το σύστημα Atlas με τα social data, φαίνεται πως είναι το τέλειο εργαλείο για το Facebook, για το λόγο αυτό άλλωστε και προχωρά η εξαγορά, οι πρώτες διαρροές της οποίας είχαν προκύψει ήδη από τον Δεκέμβριο.
Το Facebook θέλει να αποδείξει ότι οι διαφημίσεις που προβάλλονται στις σελίδες του είναι αποτελεσματικές για τους διαφημιζόμενους, και εφόσον το καταφέρει θα αυξήσει τα έσοδά του από αυτές.
Παρά πολλές εταιρείες πλέον έχουν προχωρήσει στην δημιουργία ιστοσελίδων καθώς και στην κατασκευή e-shop που δραστηριοποιούνται όχι σε κάποιο domain name αλλά στο facebook με την μορφή facebook.com/mycompany.gr θέλοντας να εκμεταλλευτούν τον πραγματικά τεράστιο αριθμό χρηστών του και φυσικά να προβάλλουν μέσω διαφήμισης στο facebook τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Οι όροι της εξ αγοράς δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά εικάζεται πως θα το κόστος θα κυμανθεί γύρω στα 100 εκατομμύρια δολάρια.