άλλα ΜΜΕ μεγάλες εταιρείες προβάλλουν την ιστοσελίδα τους στο facebook μόνο ή συνδυαστικά με την κανονική ιστοσελίδα τους.
Ένα σημείο συνάντησης 4 εκ και πλέον Ελλήνων χρηστών στο facebook και αναρίθμητων σε όλο τον κόσμο δεν μπορούσε φυσικά να διαφύγει της προσοχής του επιχειρηματικού κόσμου.
Πλέον οι ανάγκες του ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα μας δεν καλύπτονται μόνο με την κατασκευή ενός e-shop αλλά συνδυάζονται με την ύπαρξη ενός facebook e-shop που εκτός του τεράστιου κοινού του επιτρέπει σε κάποιον χρήστη να κάνει share ή like ένα προϊόν ή υπηρεσία που θα δει σε αυτό πολλαπλασιάζοντας το κοινό που θα το δει και μάλιστα με ¨συστάσεις” από κάποιον φίλο του και όχι μέσω μιας απρόσωπης διαφήμισης.
Τελικά το facebook δεν αλλάζει μόνο τις διαπροσωπικές μας σχέσεις αλλά επηρεάζει σημαντικά και τις καταναλωτικές μας συνήθειες .