Τη λειτουργία «Embedded Posts» ανακοίνωσε πριν από λίγες ώρες το Facebook, με σκοπό οποιοδήποτε σάιτ ή μπλογκ να μπορεί να…
ενσωματώνει κάθε δημόσια ανάρτηση από το κοινωνικό δίκτυο.
Αν και προς το παρόν η λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί δοκιμαστικά σε περιορισμένο αριθμό ιστότοπων (CNN, Huffington Post, Bleacher Report, People και Mashable), σύντομα θα γίνει ευρύτερα διαθέσιμη. Τότε, ο διαχειριστής οποιασδήποτε ιστοσελίδας ή blog θα μπορεί να ενσωματώνει κάθε φωτογραφία, βίντεο, hashtag και status update που έχει «ανέβει» στο Facebook.
Γι’ αυτό τον σκοπό, το μόνο που θα χρειάζεται να κάνει είναι να αντιγράψει τον κώδικα που θα εμφανίζεται κάτω από την αντίστοιχη ανάρτηση. Έτσι, θα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του όχι μόνο να βλέπουν τα δημόσια post από το κοινωνικό δίκτυο, αλλά και να αλληλεπιδρούν μαζί τους σαν να βρίσκονταν στο Facebook. Κι αυτό γιατί θα μπορούν με ένα κλικ να προβάλλουν περισσότερο συναφές περιεχόμενο, να κάνουν like και share, ακόμη και να σχολιάσουν. Ενέργειες που, όπως είναι φυσικό, θα εμφανίζονται και στο χρονολόγιό τους.
Με τα «Embedded Posts», το Facebook αντιγράφει τη λογική που έχουν υιοθετήσει νωρίτερα πολλές υπηρεσίες (YouTube, Vine), κάνοντας το περιεχόμενό τους ευρύτερα «ορατό» στο web. Μάλιστα, πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν πως κύριος σκοπός του κοινωνικού δικτύου είναι να ανταγωνιστεί το Twitter, το οποίο προσφέρει εδώ και καιρό τη δυνατότητα ενσωμάτωσης των μηνυμάτων. Μια δυνατότητα που, σύμφωνα με τους ίδιους, έχει παίξει σημαντικό ρόλο ώστε η πλατφόρμα microblogging να διαδραματίζει σήμερα σημαντικό ρόλο στην «ζωντανή» κάλυψη ειδήσεων.
Πάντως, ανεξάρτητα από το αν το Facebook θα καταφέρει έτσι να ενισχύσει τον ειδησεογραφικό του χαρακτήρα, το βέβαιο είναι ότι πολλές ιστοσελίδες και μπλογκ θα αξιοποιήσουν τη νέα λειτουργία. Εξάλλου, με 669 εκατομμύρια μέλη ενεργά σε ημερήσια βάση, τα post που «ανεβαίνoυν» στο δίκτυο ανανεώνονται με απίστευτους ρυθμούς.
Το γεγονός αυτό θα δώσει ώθηση τόσο στην διαφήμιση στο internet αφού η διαδραστικότητα του θα ενσωματωθεί σε ιστοσελίδες αλλά είναι πιθανό να επηρεάσει και τα αποτελέσματα στο google αφού ο ενσωματωμένος κώδικας του facebook πιθανότατα θα δώσει στο google άλλη εικόνα για την συνεχή ροή ενημέρωσης σε ένα διαδίκτυο επηρεάζοντας έτσι την κατάταξη του ιστοτόπου στο google. Οι ειδικοί προώθησης ιστοσελίδων σίγουρα βρίσκουν ένα καινούργιο όπλο στο οπλοστάσιο τους.
skai.gr
Use Facebook to Comment on this Post