Η Facebook έδωσε στο λογότυπό της με το “f” μία ανανέωση, κάνοντάς το επίπεδο με την αφαίρεση της μπάρας, η οποία έδινε το εικονίδιο μία αντανακλαστική λάμψη, καθώς και με την μετακίνηση του f στο δεξί κάτω μέρος.
Το συνολικό αποτέλεσμα οδηγεί σε ένα απλοποιημένο και …
καθαρό σχεδιασμό που αρμόζει για τη τάση του 2013.
Μαζί με αυτό έχει ανανεώσει και τα εικονίδια των Facebook Developers, Facebook and Privacy, Security, Universities, Mobiles και κάποιων άλλων σελίδων, τα οποία όλα έχουν αποκτήσει ένα μπλε φόντο και γενικότερη απλοποιημένη εμφάνιση.
Η απλοποίηση και η αφαίρεση αποτελούν την νέα μόδα στο web design και βρίσκει την εφαρμογή της σε όλες τις σύγχρονες κατασκευές ηλεκτρονικών καταστημάτων αλλά και στην δημιουργία web site