«Ψεύτης» αποδεικνύεται ο ένας στους οκτώ χρήστες των μέσων μαζικής δικτύωσης σύμφωνα με μία νέα έρευνα που…
Οι περισσότεροι από αυτούς, ποσοστό περίπου 12%, βρίσκουν την αληθινή τους ζωή πολύ βαρετή με αποτέλεσμα να επινοούν πολλά από αυτά που αναρτούν στο Facebook και στο Twitter για να φαίνονται πιο ενδιαφέροντες και να προσελκύουν «φίλους».
Επίσης, σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα (το 39%) ισχυρίζονται ότι η ανειλικρίνειά τους οφείλεται στις πιέσεις που δέχονται από φίλους και συναδέλφους να περνάνε καλά ή να μην φαίνονται ανιαροί όταν ποστάρουν.
Κλασικά παραδείγματα ψεύτικων αναρτήσεων είναι να ισχυρίζονται ότι εργάζονται σκληρά πάνω σε ένα «σημαντικό project» ενώ στην πραγματικότητα βρίσκονται καθ’ οδόν για το σπίτι τους, ή να παριστάνουν ότι διευρύνουν το πνεύμα τους πηγαίνοντας σε γκαλερί ή μουσεία που δεν ξέρουν καν που βρίσκονται.