Το Facebook είναι δεδομένο πως…
είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο των ημερών μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2012 μάλιστα, κατάφερε να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε μηνιαία βάση, δημιουργώντας έτσι ένα ασύλληπτο ρεκόρ.
Μία έρευνα όμως από το Pew Research Center, που διεξήχθη τον περασμένο Δεκέμβριο, δείχνει πως το 61% των χρηστών του, παίρνει συνειδητά την απόφαση να κάνει ένα διάλειμμα από τη γνωστή υπηρεσία. Τα διαλείμματα αυτά συνήθως διαρκούν για μερικές εβδομάδες.
Οι κυριότεροι λόγοι που οδηγούν σε μία τέτοια απόφαση, έχουν να κάνουν με την αντίληψη πως το Facebook είναι χάσιμο χρόνου ή απλά πως χάνουν το ενδιαφέρον τους. Μόλις το 4% ανέφερε πως σταμάτησε να χρησιμοποιεί το κοινωνικό δίκτυο για λόγους ασφάλειας ή ιδιωτικότητας. Βέβαια, οι περισσότεροι χρήστες επέστρεφαν τελικά.
Η έρευνα επισημαίνει επίσης και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως το γεγονός πως οι μικρότεροι σε ηλικία χρήστες, ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στο Facebook από ότι οι μεγαλύτεροι. Πιο συγκεκριμένα, το 42% των χρηστών μεταξύ 18 και 29 χρονών, δήλωσε πως ο μέσος χρόνος που χρησιμοποιεί το γνωστό δίκτυο έχει μειωθεί αισθητά σε σχέση με πέρυσι. Σε αντίθεση, μόλις το 23% των χρηστών που είναι άνω των 50 δήλωσε το ίδιο πράγμα.