Η google διαφημιση είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν όσους ασχολούνται με την κατασκευή και προώθηση των ιστοσελίδων. Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε τρόπους και ιδέες πάνω σε αυτό το θέμα.
Πως θα ξέρουν οι διαφημιζόμενοι τη βαθμολογία ποιότητάς τους στη google διαφημιση; …
Πληροφορίες που αφορούν τη βαθμολογία ποιότητας των λέξεων κλειδιών βρίσκονται στη σελίδα ανάλυσης λέξεων κλειδιών.
Η βαθμολογία ποιότητας μετριέται σε κλίμακα από το 1 μέχρι το 10. Στη κλίμακα αυτή το 1 είναι ο χαμηλότερος βαθμός και το 10 ο υψηλότερος βαθμός.
Στη συνέχεια παρουσιάζουμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αυξήσουμε την ποιότητα στη google διαφημιση:
Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε φράσεις με δυο ή με τρεις λέξεις κλειδιά
Καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις επιλογές αντιστοίχησης λέξεων κλειδιών
Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να είναι συναφείς με τα προϊόντα
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε συνώνυμα των λέξεων κλειδιών, διαφορετικές ορθογραφίες ή άλλες γλωσσικές παραλλαγές
Να γράφουμε καθαρά και εκλυστικά κείμενα
Τόσο η επικεφαλίδα όσο και το διαφημιστικό κείμενο να περιλαμβάνουν τη λέξη κλειδί
Το διαφημιστικό κείμενο να περιλαμβάνει προτροπή για δράση, για παράδειγμα «αγοράστε», «ψωνίστε» ή «δοκιμάστε»
Η google διαφημιση να στέλνει το χρήστη στην καλύτερη σελίδα προορισμού
Οι διαφημήσεις εικόνας ονομάζονται επίσης και διαφημήσεις προβολής (display advertising)
Οι διαφημήσεις με εικόνα δεν εμφανίζονται δίπλα στα αποπτελέσματα αναζήτησης, αλλά εμφανίζονται σε ιστοσελίδες που ανήκουν στο δίκτυο πριεχομένου της google.
Οι ιστοσελίδες αυτές έχουν συμφωνήσει οτι θα δείχνουν διαφημίσεις εικόνας από τις διαφημίσεις του adwords.
Οι διαφημίσεις εικόνας έχουν λογότυπα, φωτογραφίες, γραφικά, πολύχρωμα σχέδια. Επίσης μπορούν να έχουν κινούμενες εικόνες.
Το εργαλείο Δημιουργίας Διαφημίσεων Προβολής adwords φτιάχτηκε για να καθοδηγεί τους χρήστες που χρειάζονται βοήθεια πάνω στη δημιουργία διαφημίσεων εικόνας
Οι διαφημίσεις video εμφανίζονται ως μια στατική εικόνα (και όχι κινούμενη εικόνα). Αυτή είναι μια εισαγωγική εικόνα, πάνω στην οποία υπάρχει το κουμπί «αναπαραγωγή» το οποίο πρέπει να πατήσει ο χρήστης για να δει το video.
Στο κάτω μέρος της διαφήμισης υπάρχει η διεύθυνση url η οποία οδηγεί κατευθείαν στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου.
Όταν ο διαφημιζόμενος πληρώνει με βάση το CPC (στόχευση λέξεων κλειδιών), τότε πληρώνει για τα κλικ που δέχεται από στο url που οδηγεί στον ιστότοπό του.
Όταν ο διαφημιζόμενος πληρώνει με βάση το CPM (στόχευση τοποθέτησης), τότε πληρώνει για κάθε εμφάνιση της διαφημιστικής εικόνας
Η google κάνει τόσο φιλοξενία video όσο και μετάδοση ροης video.
Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τρόπους για να βελτιώσουμε τη google διαφημιση με video:
Η εισαγωγική εικόνα πρέπει να τραβάει το μάτι
Καλό είναι να υπάρχει μια σύντομη λεκτική περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας
Να υπάρχει παρότρυνση σε δράση, για παράδειγμα «πατήστε αναπαραγωγή για να κερδίσετε …»
Το video πρέπει να είναι ενδιαφέρον καοι δεν πρέπει να είναι μεγάλης διάρκειας. Μετά τα τριάντα δευτερόλεπτα μειώνεται το ενδιαφέρον του χρήστη
Πρέπει να είναι σαφές το τι προσφέρει η επιχείρηση
Το άρθρο αυτό ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται με της προώθησης ιστοσελίδων, είτε για τη δική τους ιστοσελίδα είτε στηρίζοντας σελίδες άλλων.
Πηγή: http://www.infopolis.gr/google-diafimisi/