xOrisOria News

καταταξη ιστοσελίδας google: χρήση συνδέσμων

Οι σύνδεσμοι (links) αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία στους συντελεστές βαρύτητας για την καταταξη ιστοσελίδας google. Για το λόγο αυτό πρέπει να προσέξετε ώστε να τους χρησιμοποιήσετε σωστά και να απογειώσετε την ιστοσελίδα σας στοgoogle.

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε μια λίστα από τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταταξη ιστοσελίδας google.

Συνολικά η καταταξη ιστοσελίδας google εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:

Λέξεις κλειδιά (Keywords),
Σύνδεσμοι (Links – internal, inbound, outbound),
Μετα-ετικέτες (Metatags),
Περιεχόμενο (Content)
Οπτικά εφέ (Visual Extras and SEO)
Domains, URLs, Web Mastery

Στο συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζουμε τους παράγοντες που σχετίζονται με συνδέσμους (Links – internal, inbound, outbound) και επηρεάζουν ιδιαίτερα θετικά την καταταξη ιστοσελίδας google.

καταταξη ιστοσελίδας google

Αρχικό κείμενο των εισερχομένων links (Anchor text of inbound links)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους συντελεστές βαρύτητας για καλή καταταξη ιστοσελίδας google. Το ιδανικό είναι να έχετε τη λέξη κλειδί στο αρχικό κείμενο (anchor text).
Αλλά και να μην ισχύει αυτό, πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ωστόσο καλό είναι να μη χρησιμοποιείτε το ίδιο αρχικό κείμενο (anchor text) συνεχώς διότι και αυτό ποινικοποιείται ( penalized) από τη google. Προτείνουμε, εναλλακτικά, να χρησιμοποιείτε συνώνυμα, παράγωγα λέξεων, ή ακόμα και το όνομα της ιστοσελίδα σας.

Προέλευση των εισερχομένων συνδέσμων (Origin of inbound links)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Εκτός από το αρχικό κείμενο (anchor text), είναι σημαντική η ποιότητα της ιστοσελίδας στην οποία βρίσκεται ο σύνδεσμος.
Καλό είναι να τοποθετείτε συνδέσμους σε «ποιοτικές» σελίδες.
Γενικά, οι ιστοσελίδες με μεγαλύτερο Google PR θεωρούνται πιο «ποιοτικές».
Τα link από μικρά sites ή από link farms μπορούν να σας κάνουν πολύ μεγάλη ζημιά, επομένως πρέπει να τα αποφύγετε με οποιοδήποτε κόστος.

Σύνδεσμοι από ιστοσελίδες παρόμοιου περιεχομένου (Links from similar sites)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Γενικά, όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά.
Όμως η ποιότητα των ιστοσελίδων που περιέχουν συνδέσμους προς το δικό σας είναι πολύ σημαντικότερη από τον αριθμό τους.
Επίσης σημαντικό είναι το αρχικό κείμενο (anchor text) καθώς και η ποικιλία σε αυτό, η παρουσία ή απουσία των λέξεων κλειδιών σε αυτό, η ηλικά του συνδέσμου, κλπ.

Σύνδεσμοι από ιστοσελίδες .edu και .gov (Links from .edu and .gov sites)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Αυτοί οι σύνδεσμοι είναι πολύτιμοι διότι οι ιστοσελίδες .edu και .gov θεωρούνται πιο ποιοτικές από τις ιστοσελίδες με domain .com. .biz, .info, κλπ
Επιπλέον, αυτά τα link είναι δύσκολο να τα αποκτήσετε.

Πλήθος των backlinks
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Γενικά, όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά.
Όμως η ποιότητα των ιστοσελίδων που περιέχουν συνδέσμους προς το δικό σας είναι πολύ σημαντικότερη από τον αριθμό τους.
Επίσης σημαντικό είναι το αρχικό κείμενο (anchor text) καθώς και η ποικιλία σε αυτό, η παρουσία ή απουσία των λέξεων κλειδιών σε αυτό, η ηλικία της σελίδας, κλπ.

Αρχικό κείμενο των εσωτερικών συνδέσμων (Anchor text of internal links)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
και αυτό μετράει αρκετά, αλλά όχι τόσο όσο το αρχικό κείμενο των εισερχομένων lins (inbound links)

Κείμενο γύρω από το σύνδεσμο (Around-the-anchor text)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Το κείμενο αυτό είναι αμέσως πριν και μετά από το σύνδεσμο και είναι πολύ σημαντικό διότι ευρύτερα υποδηλώνει τη συνάφεια του συνδέσμου, για παράδειγμα εάν το link είναι διαφημιστικό ή εάν προκύπτει φυσικά από τη ροή του λόγου.

Ηλικία των εισερχομένων συνδέσμων (Age of inbound links)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Όσο πιο παλιά, τόσο πιο καλά.
Το να πάρετε πολλά link σε σύντομο χρονικό διάστημα δείχνει οτι τα αγοράσατε, επομένως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σας επιβάλει ποινή το google για αυτό.

Σύνδεσμοι από καταλόγους (Links from directories)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Εξαρτάται από το ποιοι είναι αυτοί οι κατάλογοι (directories).
Το να βρίσκεστε στους καταλόγους των DMOZ, Yahoo και συναφών καταλόγων αποτελεί εξαιρετικά καλή ώθηση για την ιστοσελίδα σας.
Όμως να έχετε χιλιάδες links από καταλόγους PR0 είναι εντελώς άχρηστο, αν όχι και ζημιογόνο.
Μπορεί να γίνει ζημιογόνο για την καταταξη ιστοσελίδας google εάν θεωρηθεί link spamming, πράγμα πολύ ποθιανό εάν έχετε εκατοντάδες ή χιλιάδες τέτοιους συνδέσμους.

Πηγή: http://infopolis.gr/katataksi-istoselidas-google/

Use Facebook to Comment on this Post