Η προωθηση ιστοσελιδων στο google είναι ο στόχος κάθε κατασκευαστή ιστοσελίδων. Η κατασκευή ιστοσελίδων πρέπει να πληρεί τις προδιαγραφές που απαιτούνται για να βγει η σελίδα στην πρώτη σελίδα στο google. …
Η προώθηση ιστοσελίδων είναι το σημαντικότερο ζητούμενο για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει κέρδος μέσα από την ιστοσελίδα της. Σε αυτό το άρθρο σας δίνουμε συμβουλες seo για να βελτιώσετε την καταταξη ιστοσελίδας google και να αποφύγετε λαθη seo κατα την κατασκευή ιστοσελίδων. Η προωθηση ιστοσελιδων στο google θα γίνει πολύ απλή διαδικασία αν ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας δίνουμε.
Η συντριπτική πλειοψηφία των backlinks σας πρέπει να σχετίζονται με την επωνυμία σας. Ένα πλήθος από backlink χωρίς σχέση με την επωνυμία της επιχείρησης (όπως για παράδειγμα «Company Name» ή «www.companyname.gr») δίνουν σήμα στις μηχανές αναζήτησης οτι χρησιμοποιείτε manipulative link building tactics.
Να γνωρίζετε ποιός έχει link προς το site σας. Με το Google Webmaster Tools, θα πάτε στο «Traffic» and then «Links» για να ελέγξετε πόσα sites συνδέονται με το δικό σας καθώς επίσης ποιά είναι αυτά τα sites. Αυτό θα βοηθήσει πολύ την προωθηση ιστοσελιδων στο google.
Να κάνετε εγγραφή στα Ahrefs, Majestic SEO or Open Site Explorer. Εφόσον το κάνετε αυτό θα αποκτήσετε πρόσβαση σε extensive backlink data για το site σας καθώς και για τα sites των ανταγωνιστών σας. Έτσι θα καταλάβετε πως κάνουν οι ανταγωνιστές σας προωθηση ιστοσελιδων στο google
Κάθε σελίδα στο website σας πρέπει να δέχεται σύνδεση από τουλάχιστο μια άλλη σελίδα. Η προωθηση ιστοσελιδων στο google αντιπαθεί τις απομονωμένες σελίδες και δεν τις περιλαμβάνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Να έχετε απευθείας link από την κεντρική σας σελίδα προς τις πιο σημαντικές σελίδες της ιστοσελίδας σας. Με αυτή την ενέργεια μεταφέρετε το κύρος της κεντρικής σας σελίδας στις σημαντικές σας σελίδες και βελτιώνεται η κατάταξη αυτών των σελίδων.
Να προσθέτετε links προς άλλες συναφείς σελίδες της ιστοσελίδας σας. Παρόλο που αυτό δεν είναι τόσο πολύτιμο όσο τα εξωτερικά links, τα internal links όντως μεταφέρουν authority και δηλώνουν στις μηχανές αναζήτησης πως να ταξινομήσουν τις σελίδες, δηλαδή για ποιές keywords. Έτσι καταφέρνετε για αυτές τις λέξεις να προηγηθείτε στην προωθηση ιστοσελιδων στο google
Να σβήνετε τα περιττά και άχρηστα outbound links. Να βάζετε link μόνο για σελίδες προς τις οποίες πραγματικά πιστεύετε οτι οι επισκέπτες σας θα βρουν χρήσιμες πληροφορίες. Αν δεν το κάνετε θα έχετε πρόβλημα στην προωθηση ιστοσελιδων στο google
Να βάζετε Link προς συναφή websites και blogs. Οι άνθρωποι γενικά το σημειώνουν όταν κάνετε link προς αυτούς, και αν κάνετε link προς αυτούς, τότε αυτό αποτελεί έναν πολύ σημαντικό λόγο για να σας βάλουν κι αυτοί link back προς εσάς εάν έχετε καλό site, πράγμα που θα βοηθήσει πολύ την προωθηση ιστοσελιδων στο google.
Να βάζετε σχόλια σε συναφή websites and blogs.Όταν το κάνετε αυτό χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους ανθρώπους, τόσο με τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων όσο και με τους επισκέπτες των ιστοσελίδων.
Να επικοινωνείτε με τους bloggers στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε. Όσο περισσότεροι άθρωποι με συναφή blogs σας γνωρίζουν (μέσω social sites, forums, email, κλπ.) τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να προσθέσουν link προς το δικό σας site και να κάνουν share το περιεχόμενό σας.
Να επικοινωνείτε με μικρές επιχειρήσεις που έχουν συναφή websites. Μια καλλή σχέση, στην οποία ο καθένας προωθεί την ιστοσελίδα του άλλου, κάνει το SEO ευκολότερο και φθηνότερο τόσο για εσάς όσο και για αυτούς.
Να γράφετε press releases για να μοιραστείτε νέα και γνώμες. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να τοποθετήσετε περιεχόμενο και να πάρετε συνδέσμους από ιστοσελίδες πέρα από τη δική σας αγορά και πέρα από το δικό σας κύκλο συνδέσεων.
Να τηλεφωνείτε σε ανθρώπους ώστε να δημιουργείτε online relationships. Τα emails μπορούν εύκολα να ξεχαστούν ή να αγνοηθούν, ενώ για τα τηλεφωνήματα αυτό είναι πιο δύσκολο να συμβεί.
Να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα σας για να χτίσετε σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης. όσο περισσότερες σχέσεις έχετε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα σας εμπιστεύονται, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα σας προσθέτουν links, και τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα μιλάνε για εσάς, και, ακόμα καλύτερα, θα αγοράζουν από εσάς.
Να βάλετε το τηλέφωνό σας και τη διεύθυνσή σας σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας. Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη και βελτιώνει την κατάταξή σας εάν στοχεύετε σε φράσεις που περιέχουν την ονομασία της πόλης ή της περιοχής σας.
Πηγή: http://www.infopolis.gr/proothisi-istoselidon-sto-google/
Use Facebook to Comment on this Post