Την ανάγκη να ξαναεπιστρέψει στις καρδιές του νεανικού κοινού νιώθει η Yahoo!, ώστε το όνομα αλλά και η ίδια η εταιρεία να αποκτήσουν τη δυναμική του παρελθόντος. Η ανάγκη αυτή αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, όπως ανέφερε χθες σε συνέδριο της JP Morgan ο οικονομικός διευθυντής της ίδιας της Yahoo! Ken Goldman. Ο κ. Goldman υπογράμμισε ότι τα τελευταία χρόνια διαπίστωσαν μια …
δημογραφική γήρανση στο κοινό των υπηρεσιών της εταιρείας, με αποτέλεσμα να κρίνεται απαραίτητη η προσέκλυση χρηστών από το ηλικιακό κοινό 18-24 ετών. «Πρέπει να γίνουμε cool ξανά» κατέληξε.
Εφόσον λοιπόν η Yahoo! έχει διαπιστώσει αυτήν την αδυναμία της, σίγουρα θα έχει θέσει και σε εφαρμογή και τις απαραίτητες ενέργειες για να αντιστρέψει το κλίμα και βεβαίως να χαμηλώσει το μέσο όρο ηλικίας των χρηστών των υπηρεσιών της. Όπως αναφέρουν λοιπόν τα ειδησεογραφικά μέσα από τις ΗΠΑ, πρώτος στόχος, που φαίνεται ότι συγκεντρώνει όλα αυτά που χρειάζεται η Yahoo!, είναι το Tumblr.
Μια άποψη που συμμερίζονται οι αναλυτές και οι πηγές των αμερικανών δημοσιογράφων. «Αν διάλεγες μια εταιρεία που έχει όλα όσα θέλει η Marissa Mayer (διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo!) δεν μπορείς να καταλήξεις σε καλύτερη επιλογή από το Tumblr» δηλώνει ανώνυμη πηγή στο αμερικάνικο site AllThingsD.
Όπως έγινε γνωστό, οι επαφές της Marissa Mayer με το Tumblr έχουν ξεκινήσει από την περίοδο που η πρώτη ήταν ακόμα στην Goolge, η οποία παρακολουθούσε στενά την εξέλιξή της. Όπως αναφέρει η comScore στην παρούσα φάση, η βάση των επισκεπτών του Tumblr ξεπερνάει τα 117 εκατομμύρια σε όλον τον κόσμο (στοιχεία Απριλίου 2013), ενώ από πέρυσι ξεκίνησε να υποδέχεται και διαφήμιση στο site, πραγματοποιώντας τα πρώτα έσοδά της.
Μπορεί να άγγιξαν μόλις τα 13 εκατομμύρια δολάρια, με το στόχο για φέτος να φθάνει τα 100, η αξία όμως της εταιρείας αγγίζει πλέον σχεδόν το 1 δισ. δολάρια, καθώς το Tumblr κορυφώνει στην παρούσα φάση τις προσπάθειές του για να συγκεντρώσει νέα επένδυση.
Πρέπει να τονίσουμε στο σημείο αυτό ότι το μερίδιο του λέοντος στην διαφήμιση στο διαδίκτυο καθώς και στην προώθηση ιστοσελίδων καρπώνεται η google με το yahoo να υστερεί θεαματικά αφού στόχος του κάθε web designer είτε κατασκευάζει ιστοσελίδα είτε κατασκευάζει e-shop είναι η προβολή του στο google και σε ελάχιστο σημείο σε yahoo , bing κ.α.