Δύο διακρίσεις απέσπασε για 4η συνεχόμενη χρονιά η hellas online στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, λαμβάνοντας τα βραβεία «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» και….
«Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών».
H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους πάροχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με τα βραβεία «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» και «Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών».
Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), υπό την Αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, του ΣΕΒ και του SETE, με στόχο να προωθήσει την προβολή καινοτόμων πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ο κ. Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer της hellas online, δήλωσε: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι που για μία ακόμα χρονιά βραβευόμαστε για την προσπάθειά μας να δίνουμε καθημερινά στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης. Οι βραβεύσεις που πέτυχε η εταιρία μας και οι άνθρωποί της, αποτελούν επιβεβαίωση της σωστής κατεύθυνσης που έχουμε στρατηγικά επιλέξει και η οποία έχει τον πελάτη στο επίκεντρο. Στην hellas online, βλέπουμε την Εξυπηρέτηση Πελατών σαν το πιο άμεσο και ειλικρινές κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη μας. Για αυτό το λόγο, η Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί δεξαμενή τροφοδοσίας ολόκληρου του οργανισμού με τη γνώση που χρειαζόμαστε για να βελτιωνόμαστε διαρκώς και να εξυπηρετούμε αποτελεσματικότερα τους συνδρομητές μας».
Το βραβείο «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» υπογραμμίζει και ανταμείβει τη διαρκή επένδυση της hellas online σε τεχνολογίες αιχμής που υποστηρίζουν καινοτόμες πρακτικές και διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα με την οποία γίνεται διαχειρίσιμο κάθε αίτημα πελάτη. Η επιταγή των πελατών για απλούστευση των διαδικασιών και ευελιξία, επιβάλλουν την καινοτομία σε όλες τις εκφάνσεις της σχέσης της hellas online με τους συνδρομητές της, διαφοροποιώντας την από τον ανταγωνισμό.
Παράλληλα, η βράβευση της κ. Πούγιου Μαρίας ως «Επαγγελματία της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών», εξαίρει τη συνολική προσπάθεια της Ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, που εργάζεται καθημερινά με επαγγελματισμό και πελατοκεντρικό προσανατολισμό.
Η hellas online είναι ο μοναδικός ευρυζωνικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις τέσσερεις χρονιές του θεσμού. Το 2010 βραβεύτηκε ως «Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office». Το 2011 απέσπασε το βραβείο «Μάνατζερ της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών», το οποίο απονεμήθηκε στον κ. Βασίλη Καλογιάννη, Διευθυντή Customer Operations, καθώς και το βραβείο «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση». Το 2012, η hellas online απέσπασε το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».