Huawei: Αναβάθμιση υπηρεσιών After Sales και νέο πρόγραμμα Trade in 4 All
Με συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς η Huawei ανακοίνωσε ότι ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της αναβαθμίζοντας και τις υπηρεσίες After Sales. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η ομάδα service της Huawei Ελλάδος βρέθηκε, για το 2018, μεταξύ των τριών καλύτερων στις χώρες της Κεντροανατολικής Ευρώπης και της Σκανδιναβικής χερσονήσου με την ικανοποίηση των πελατών στην Ελλάδα να φτάνει σε πολύ υψηλά επίπεδα. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την θετική ανταπόκριση των καταναλωτών για τις υπηρεσίες που παρέχουμε, αυτό είναι και το κίνητρό μας για να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό και να γινόμαστε καλύτεροι καθημερινά» δήλωσε ο κος Κ. Καράμπελας, Διευθυντής Customer Service για την Ελλάδα και την Κύπρο. Με αυτά σαν δεδομένα η εταιρεία επενδύει στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών και βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες εγκαινιάζοντας νέα αποκλειστικά σημεία επισκευής σε Πάτρα, Αγρίνιο, και προσεχώς στην Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία την αυθημερόν επισκευή των κινητών τηλεφώνων το 2017, πλέον η Huawei περιορίζει τον χρόνο επισκευής, στην πλειοψηφία των συσκευών που φέρνουν οι καταναλωτές στα εξουσιοδοτημένα σημεία, στην μία ώρα.
Προτεινόμενα για εσάς
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑΠηγή άρθρου – naftemporiki.gr