Κατά 3,2% σε 557 δις. δολάρια αυξήθηκε πέρυσι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στο internet και όχι μόνο, παρόλο που οι διαφημιζόμενοι στην Ευρώπη περικόπτουν τα budgets τους. Η δαπάνη αυξήθηκε σε τηλεόραση, internet, ραδιόφωνο, outdoor και σινεμά.
Σύμφωνα με …
το τελευταίο Global AdView Pulse Report της Nielsen, η τηλεόραση συνεχίζει να κυριαρχεί με μερίδιο 62,8% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης του 2012, σημειώνοντας αύξηση 4,3% σε σχέση με το 2011. Περιοδικά και εφημερίδες ήταν οι μόνοι τομείς που παρουσίασαν πτώση, ενώ η ιντερνετική διαφήμιση, παρόλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, 9,9%, αντιστοιχεί μόλις στο 1,9% της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς δείχνοντας ότι έχει μεγάλα περιθώρια ανόδου. Η Ευρώπη ήταν η μόνη περιοχή στην οποία η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε το 2012, κατά 4,2%.
«Τα περισσότερα από τα μεγάλα agencies καθώς και κάποιοι πελάτες, αναφέρουν ως μεγαλύτερους στόχους ανάπτυξης τις αγορές της Κίνας, της Μέσης Ανατολής και της Νότιας Αμερικής», λέει ο Chris Hayward, Head of Investment της ZenithOptimedia.
«Οι προβλέψεις για την Ευρώπη είναι σε γενικές γραμμές απαισιόδοξες, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να δούμε τι μπορεί να κάνει η Ευρώπη που δεν συμβαίνει σε άλλες περιοχές».
Στην Ελλάδα στο διαδίκτυο οι κυρίαρχες τάσεις αφενός είναι η κατασκευή e-shop αφετέρου η προώθηση ιστοσελίδων αφού οι εταιρείες σπεύδουν να αξιοποιήσουν προς όφελος τους την αλματώδη ανάπτυξη του διαδικτύου στην χώρα μας
Use Facebook to Comment on this Post