Πως θα μπορέσετε να διαφημίσετε το web site σας στο διαδίκτυο εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο τα social media; Η απάντηση είναι ιδιαίτερα απλή. Κάνετε συνδυαστικές προωθητικές – διαφημιστικές ενέργειες στα σημαντικότερα διαδικτυακά στέκια που δεν είναι άλλα από το Google , το facebook και το youtube.
Στο παράδειγμα που ακολουθεί θα αναφερθούμε σε ένα αληθινό case study … διαφήμισης στο ιντερνετ αυτό του ιστοτόπου zografou.net , μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας για τον δήμο ζωγράφου.
Αρχικά μέσω διαφήμισης στο facebook που στόχευε σε μέλη του facebook καταφέραμε μέσα σε μια περίοδο ετών να δημιουργήσουμε μια βάση 7.200 και πλέον μελών που είτε είναι κάτοικοι του Ζωγράφου , είτε έχουν ή είχαν κάποια σχέση με την πόλη του Ζωγράφου έχοντας κάνει εγγραφή σε κάποια group / σελίδες του facebook από συλλόγους , οργανώσεις της περιοχής. (περίπου 40.000 μέλη του facebook συνολικά)
Για τον σκοπό αυτό και μέσω του συστήματος διαφήμισης του facebook στοχεύσαμε το κοινό και αυτό είχε σαν άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των likes αλλά ακολούθως μέσω promoted posts φροντίσαμε όλες οι δημοσιεύσεις εκεί να διαβάζονται από όλα τα μέλη της κοινότητας (+ 7.200) αλλά και τους έχοντες κάποια σχέση με την περιοχή του ζωγράφου (+ 40.000 ).
Βλέπετε όταν κάνουμε ένα post στο facebook το βλέπουν μόνο όσα από τα μέλη μας είναι online την στιγμή της δημοσίευσης γιατί αν π.χ. κάνουμε ένα post στις 10 το πρωί και το μέλος μας εισέλθει στις 11 το πρωί θα δει στο wall του όλα τα άλλα posts από φίλους και σελίδες που έγιναν μεταγενέστερα από το δικό μας. Τα promoted posts μας διασφαλίζουν ότι το post μας θα υπερπηδήσει την χρονολογική σειρά εμφάνισης και θα εμφανιστεί πρώτο στα μέλη και φίλοι μας.
Έτσι δεν έχουμε μόνο ένα μεγάλο αριθμό likes που όμως όταν ποστάρεται κάτι διαβάζεται μόνο από το 10% των μελών αλλά αγγίζουμε ποσοστά ανάγνωσης που μπορούν και να ξεπεράσουν ακόμα και το 100% των μελών μας αφού μπορούν να απευθυνθούν και σε επιπρόσθετο κοινό.
Τα post όμως στο facebook γίνονται απείρως πιο ενδιαφέροντα όταν συνοδεύονται από εικόνα και ήχο. Εδώ λοιπόν προχωρούμε στην δημιουργία ενός βίντεο και στο upload του στο youtube ( http://www.youtube.com/user/zografounet ) το οποίο ακολούθως ποστάρουμε στο facebook. Έτσι και σε συνδυασμό με διαφήμιση και στους χρήστες του youtube με ηλικιακά κριτήρια ή με βάση κάποιες λέξεις κλειδιά (π.χ. στην εξεταζόμενη περίπτωση μας Δήμος Ζωγράφου , κ.α.) έχουμε το 2ο και 3ο δημοφιλέστερα web sites στο διαδίκτυο να προωθούν το όποιο υλικό μας.
Για το τέλος αφήνουμε το google όπου μέσω του συστήματος διαφήμισης του google adwords για να εμφανιζόμαστε στα αποτελέσματα των διαφημιζομένων (συνήθως στα δεξιά του google στην 1η του σελίδα ) είτε στα οργανικά – φυσικά αποτελέσματα μέσω seo ενεργειών διασφαλίζουμε ότι ο βασιλιάς (βλ google ) συνεργεί με τους δυο διαδικτυακούς πρίγκηπες ( βλ facebook και youtube ) για να επιτύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα.
Φυσικά κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας του zografou.net είχαμε υλοποιήσει όλες εκείνες τις προβλέψεις για να στήσουμε μια σελίδα που σκοπό της δεν είχε μόνο την ενημέρωση αλλά την εγκόλπωση όλων των θετικών στοιχείων που τα social media μπορούν να παρέχουν σε μια ιστοσελίδα και στον κάτοχο της.
Υπεύθυνος παραγωγής στην dreamweaver.gr
Θ. Δαβαλάς
Use Facebook to Comment on this Post