Στα επίπεδα του 2011, δηλαδή στα 76,1 εκατομμύρια ευρώ, διατηρήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη και το 2012, σύμφωνα με την ανακοίνωση του IAB Hellas, «παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Ελληνική οικονομία και ο ευρύτερος κλάδος της διαφήμισης και επικοινωνίας μέσα στο 2012».
Όπως γίνεται αντιληπτό από
την ανακοίνωση, το πρώτο εξάμηνο της περασμένης χρονιάς η διαφημιστική δαπάνη εμφάνισε σημαντική πτώση, η οποία ισοσκελίστηκε στο δεύτερο εξάμηνο, με την αναπτυξιακή τάση να γίνεται ακόμα πιο έντονη το τελευταίο τρίμηνο του 2012, «όπου καταγράφηκε αύξηση της δαπάνης κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, δίνοντας τόνο αισιοδοξίας για το 2013».
Όσον αφορά τους επιμέρους κλάδους, ο κλάδος των χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών είχε το μεγαλύτερο μερίδιο στην δαπάνη, οι Τηλεπικοινωνίες βρέθηκαν στη δεύτερη θέση, ενώ στην τρίτη ήταν ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων.
Η ολοένα και αυξανόμενοι ρυθμοί στην κατασκευή ιστοσελίδων και κατασκευή eshop έχουν οδηγήσει όμως σε μεγαλύτερο αριθμό επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται άμεσα για την προώθηση των ιστοσελίδων που έχουν δημιουργήσει δικαιολογώντας τους προαναφερθέντες αριθμούς.