Νέα χαρτιά ρίχνει στο τραπέζι το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σε μία προσπάθεια να κλείσει οριστικά το θέμα του Δημοσίου με την τρόικα και να πείσει για την υλοποίηση των μνημονιακών δεσμεύσεων, αλλά και για ένα πιο ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης του προσωπικού.
Μετά την παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου για τη διαχείριση του προσωπικού κατά το τρέχον έτος, που θα οδηγήσει σε αποχωρήσεις υπαλλήλων το 2014, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προχωράει τώρα ένα βήμα πιο πέρα.
Με εγκύκλιό του ενεργοποιεί παλαιότερο νόμο σχετικά με την κατάρτιση συγκεκριμένων στόχων ανά υπηρεσία και χρονοδιαγράμματος υλοποίησής τους, καθώς και θέσπιση δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του προσωπικού.
Ως το τέλος Απριλίου θα δημοσιευθούν και οι δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας, τόσο για την επίτευξη των στόχων υπηρεσιών όσο και για εκείνους που θα οριστούν για τους υπαλλήλους.
Δεν έλειπαν, ωστόσο, και οι επισημάνσεις στελεχών του Δημοσίου ότι ενδέχεται να μην καταστεί δυνατόν να προσδιοριστούν ουσιαστικοί δείκτες μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και για άλλη μία φορά να περιοριστεί η διαδικασία σε μέτρηση υλοποίησης αρμοδιοτήτων και όχι πραγματικών στόχων.
Διευκρινίσεις και λεπτομέρειες για το επιχειρησιακό σχέδιο που έστειλε στους επικεφαλής της τρόικας έδωσαν στο μεταξύ χθες υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου, στο πλαίσιο της συνάντησης που είχαν με τεχνικά κλιμάκια της τρόικας.
Εμφαση δόθηκε και στην υπαγωγή σε διαθεσιμότητα έως τον Ιούνιο 12.500 υπαλλήλων, από τους 25.000 που έχουν συμφωνηθεί για όλο το 2013. Σύμφωνα με όσα παρατέθηκαν στα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας, ο στόχος θα επιτευχθεί από τους πλεονάζοντες των υπουργείων, που θα είναι περίπου 2.000, από την αξιολόγηση των πρώτων φορέων κάτω από την κεντρική κυβέρνηση (υπολογίζονται σε 3.000), καθώς και από όσους τεθούν σε διαθεσιμότητα μετά τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι οποίοι δεν αποκλείεται να ανέλθουν σε 3.500.
Πηγή: Τα Νέα
Use Facebook to Comment on this Post