Η δασκάλα της Α’ Δημοτικού έχει πρόβλημα
με τον Τοτό. Οπότε τον ρωτάει:
– ποιό είναι το πρόβλημά σου, Τοτέ;
– Είμαι πολύ έξυπνος για να ‘μαι στην πρώτη
τάξη, απαντά ο Τοτός….
Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη κι είμαι
εξυπνότερος απ’ αυτή. Πιστεύω ότι πρέπει να
πάω στην τρίτη κι εγώ.
Η δασκάλα δεν τον άντεχε πλέον. Τον πήγε
στο διευθυντή.
Ο διευθυντής συμφώνησε να του κάνουν τεστ
κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στην
τρίτη τάξη.
– Πόσο κάνουν 3 Χ 3; τον ρωτάει ο διευθυντής.
– 9, απαντάει ο Τοτός.
– 3Χ13;
– 39
Ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις κι απαντούσε
σωστά ο Τοτός.
Μετά ήρθε η σειρά της δασκάλας για ερωτήσεις.
Ρωτάει λοιπόν:
– Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει τέσσερα
κι εγώ δυο;
– Τα πόδια.
– Τι έχεις στο παντελόνι σου που εγώ δεν έχω
στο δικό μου;
– Τσέπες.
– Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό;
– Η καρύδα.
– Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει
μαλακό και βρεγμένο;
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του,
αλλά, πριν προλάβει να διακόψει, ο Τοτός απαντά:
– Η τσίχλα.
– Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και
το σκυλί στα τρία πόδια του; Τα μάτια του διευθυντή
ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πριν προλάβει να πει κάτι,
– Χειραψία, λέει ο Τοτός.
– Και τώρα μερικές ερωτήσεις του στυλ “Τι είμαι εγώ”.
Αρχίζω: Χώνεις τα παλούκια σου μέσα μου. Με πιέζεις,
με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να
τελειώσεις, κι εγώ βρέχομαι. Tι είμαι?
– Η σκηνή.
– Βάζεις ένα δάχτυλό σου μέσα μου. Με παίζεις νευρικά.
Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι?
Ο διευθυντής κοιτάζει σα χαμένος.
– Η βέρα.
– Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Οταν δεν είμαι καλά, στάζω.
Οταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι.
Τι είμαι?
– Η μύτη.
– Είμαι ένα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι
με δύναμη τρέμοντας. Τι είμαι?
– Το βέλος, απαντά ο Τοτός.
– Αρχίζω από Μ κι όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι.
Τι είμαι?
– Το μέλι.
Ο διευθυντής έβγαλε ένα στεναγμό ανακούφισης
και είπε:
– Στείλ’ τον στο Πανεπιστήμιο. Εγώ από μέσα μου
έδωσα λάθος απαντήσεις σ’ όλες τις ερωτήσεις.