πως γίνεται το seo ; αυτό το ερώτημα απασχολεί όλους όσους ασχολούνται με την προώθηση ιστοσελίδων, με την προβολή ιστοσελίδων αλλά και με τη διαφήμιση στο Internet. …
Οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να μοιάζουν με ένα θηρίο που είναι δύσκολο να το δαμάσουμε, όμως υπάρχουν κάποιοι απλοί κανόνες που μπορούμε να τους εφαρμόσουμε ώστε να φέρουμε τη σελίδα μας σε αξιοπρεπή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το πως γίνεται το seo δεν είναι πάντα το ίδιο για όλες τις ιστοσελίδες όμως έχει κάποιους γενικούς κανόνες. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε μια λίστα με συμβουλές που αποτελούν εγγύηση για την καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
πως γίνεται το seo
1. Ποιοτικοί σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες καλού περιεχομένου
Το να πάρουμε συνδέσμους από άλλες σελίδες είναι κάτι το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε, όχι απλά και μόνο για να εμφανίζουμε τη σελίδα μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, αλλά επιπλέον και για να φέρουμε πραγματική κίνηση στην ιστοσελίδα μας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πάρουμε συνδέσμους από δημοφιλείς ιστοσελίδες. Για παράδειγμα μπορούμε να γράφουμε άρθρα σχετικά με τη σελίδα μας και να τα στείλουμε σε δημοφιλείς σελίδες. Μπορούμε να συμμετέχουμε σε άλλες σελίδες και να παρέχουμε συμβουλές. Μπορούμε να δημοσιεύσουμε στη σελίδα μας περιεχόμενο το οποίο να είναι πολύ ελκυστικό και πολλοί θα θέλουν να το τοποθετήσουν στη σελίδα τους με την προσθήκη του σχετικού συνδέσμου προς τη σελίδα μας.
2. Να αυξήσουμε το χρόνο του Domain Name Registration
Ένα από τα πράγματα που μετράνε στο google είναι η ηλικία της ιστοσελίδας. Αυτό το κάνει το google διότι όσο μεγαλύτερη είναι η ηλικία μιας ιστοσελίδας τόσο μεγαλύτερο είναι το ενδιαφέρον της ιστοσελίδας για το αντικείμενο. Η ηλικία της ιστοσελίδας μας δεν μπορεί να αλλάξει. Όσο είναι είναι. Όμως αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να δείξουμε στο google με άλλο τρόπο οτι ενδιαφερόμαστε να παραμείνουμε στο αντικείμενο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε δηλώνοντας μεγάλο χρόνο κατοχύρωσης. Δηλαδή να κατοχυρώσουμε το domain μας για διάστημα περισσοτέρων των δυο ετών, για παράδειγμα για πέντε ή για έξι χρόνια.
Όταν κάνουν την ταξινόμηση των αποτελεσμάτων, τόσο το Google όσο και το Yahoo λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο την ηλικία κάθε ιστοσελίδας αλλά και το χρόνο για τον οποίο είναι κατοχυρωμένο ένα domain. Όταν οι μηχανές αναζήτησης δουν οτι ένα domain είναι κατοχυρωμένο για πολλά χρόνια, τότε υποθέτουν οτι ο ιδιοκτήτης του βλέπει σοβαρά την παραμονή του στο αντικείμενο και προγραμματίζει να παραμείνει για πολλά χρόνια ακόμα. Αντίθετα, αν δουν οτι ένα domain είναι κατοχυρωμένο μόνο για ένα χρόνο, δεν μπορούν να βγάλουν αυτό το συμπέρασμα. Ένα νέο domain που είναι κατοχυρωμένο μόνο για ένα χρόνο έχει ένα πολύ ισχυρό μειονέκτημα (disadvantage) συγκρινόμενο με ένα παλιό domain που είναι κατοχυρωμένο για τα επόμενα πέντε χρόνια. Η πρότασή μας είναι να κατοχυρώνουμε τα domain μας για πέντε χρόνια τουλάχιστο.
3. Πολλές λέξεις κλειδιά στην ετικέτα τίτλου (Page Title Tag)
Η ετικέτα τίτλου βρίσκεται στην κεφαλίδα (head) και είναι η ετικέτα title. Βρίσκεται σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μας. Είναι η σημαντικότερη πηγή από την οποία το google μπορεί να λάβει πληροφορίες για την ιστοσελίδα μας. Η ετικέτα αυτή είναι το πρώτο πράγμα απο το οποίο ξεκινάει η κατασκευή ιστοσελίδων.
Σε αυτό το άρθρο είδαμε πως γίνεται το seo και μερικούς κανόνες πάνω στην προωθηση ιστοσελιδας στο google. Επίσης στην ιστοσελίδα μα ςμπορείτε να βρειτε παραδειγματα seo.