Η κατάταξη μιας ιστοσελίδας εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:
Λέξεις κλειδιά (Keywords),
Σύνδεσμοι (Links – internal, inbound, outbound),
Μετα-ετικέτες (Metatags),
Περιεχόμενο (Content)
Οπτικά εφέ (Visual Extras and SEO)
Domains, URLs, Web Mastery …
Οι συμβουλές seo που παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο αφορούν τους παράγοντες που σχετίζονται με Domains, URLs, Web Mastery και επηρεάζουν ιδιαίτερα θετικά την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
συμβουλές seo
Να περιλαμβάνεται η λέξη κλειδί στα url και στα ονόματα αρχείων (Keyword-rich URLs and filenames)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Είναι ίσως η σημαντικότερη από τις συμβουλές seo αυτού το άρθρου, διότι είναι πολύ απλή στην εφαρμογή της και εφαρμόζεται σε όλα τα site χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Έχει βαρύνουσα σημασία ειδικά για το Yahoo! και το Bing
Προσβασιμότητα ιστοσελίδας (Site Accessibility)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Μια από τις σημαντικότερες συμβουλές seo, η οποία συχνά παραβλέπεται.
Εάν η ιστοσελίδα (ή μεμονωμένες σελίδες) δεν είναι προσβάσιμες λόγω κατεστραμένων συνδέσμων (broken links), λάθη 404 (404 errors), περιοχές που προστατεύονται με password (password-protected areas) ή άλλες παρόμοιες αιτίες, τότε η σελίδα σας απλά δεν μπορεί να ταξινομηθεί
Sitemap
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Είναι πολύ σημαντικό να έχετε ολοκληρωμένο και ενημερωμένο sitemap. Αυτό το αγαπούν τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης, ανεξάρτητα από το αν είναι ένα απλό παλιό HTML sitemap ή ανείναι ένα εξειδικευμένης μορφοποίησης Google sitemap
Μέγεθος του site (Site size)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Tα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης αγαπούν τα μεγάλα site, επομένως όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο καλό. Ωστόσο, τα μεγάλα site γίνονται μη φιλικά στο χρήστη (user-unfriendly) και δύσκολα στην πλοήγηση (difficult to navigate), επομένως πολλές φορές έχει νόημα να μοιράσουμε ένα μεγάλο site σε πολλά μικρότερα.
Από την άλλη, υπάρχουν sites που είναι πραγματικά μεγάλα και παίρνουν ποινή από το google διότι έχουν πάνω από 10.000 σελίδες, επομένως δεν πρέπει να σπάτε την ιστοσελίδα σας σε μικρά κομμάτια διότι έτσι γίνεται όλο και μεγαλύτερη
Ηλικία της ιστοσελίδας (Site age)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Όπως και με το κρασί, όσο πιο παλιό τόσο πιο καλό. Η ιδέα είναι οτι ένα παλιό site, το οποίο υπάρχει επί μεγάλο χρονικό διάστημα επομένως θα συνεχίσει να υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα, είναι συνήθως πιο εύκολο να το εμπιστευτεί κάποιος σε σχέση με ένα καινούργιο το οποίο μόλις φτιάχτηκε και ίσως εξαφανιστεί σύντομα.
Site theme
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Δεν είναι μόνο οι λέξεις κλειδί στο URL και στην ιστοσελίδα που μετράνε. Το site theme είναι κάτι πολύ περισσότερο σημαντικό για καλή ταξινόμηση στις μηχανές αναζήτησης.
Διότι όταν το site ταιριάζει με το theme, αυτό ανεβάζει την κατάταξη σε όλες τις σελίδες που σχετίζονται με αυτό το theme.
Στη συνέχεια ακολουθούν συμβουλές seo με μικρότερο συντελεστή βαρύτητας:
Θέση του αρχείου στο site (File Location on Site)
Συντελεστής βαρύτητας: +1
Η θέση του αρχείου είναι σημαντικός παράγοντας και όσο πιο κοντά στο root directory του site βρίσκεται το αρχείο ή κοντά σε αυτό, τόσο καλύτερη είναι η ταξινόμηση (ranking)
Αντιθετα δεν θα έχει τόσο σημαντική επίδραση εάν το αρχείο είναι «θαμμένο» πέντε επίπεδα πιο κάτω
Domains versus subdomains, separate domains
Συντελεστής βαρύτητας: +1
Το να έχεις ένα ξεχωριστό domain είναι πολύ καλύτερο.
Για παράδειγμα, αντί να έχετε το dfomain blablabla.blogspot.com, είναι καλύτερο να κατοχυρώσετε το δικό σας domain blablabla.com
Top-level domains (TLDs)
Συντελεστής βαρύτητας: +1
Δεν είναι όλα τα TLDs ίσα μεταξύ τους.
Υπάρχουν TLDs που είναι πολύ καλύτερα από άλλα.
Για παράδειγμα, το πιο δημοφιλές TLDs είναι το .com, το οποίο είναι καλύτερο από τα .ws, .biz, or .info domains.
όμως τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα παλιό .edu ή .org domain.
Πηγή: http://www.infopolis.gr/seo-domains-urls-web-mastery/
Use Facebook to Comment on this Post