Οι στατιστικές πάνω στη χρήση social media εμφανίζουν κάποια χαρακτηριστικά που μας προκαλούν έκπληξη, και τα παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο. …
Εάν διαχειρίζεστε τα social media για την επιχείρησή σας, τότε ενδεχομένως να σας είναι χρήσιμο να γνωρίζετε κάποιες από τις πιο ασυνηθιστες στατιστικές του τρέχοντος έτους πάνω στα social media, οι οποίες θα σας εκπλήξουν. Ίσως σας κάνουν να επανατοποθετηθείτε πάνω στον τρόπο που προσεγγίζετε τα social media. Επίσης όσοι ασχολείστε με την προώθηση ιστοσελίδων καλό είναι να γνωρίζετε στατιστικές πάνω στη συμπεριφορά των χρηστών τόσο στις εταιρικές ιστοσελίδες όσο και στη χρήση social media. Επιπλέον, η γνώση της συμπεριφοράς των χρηστών είναι απαραίτητη στο αποτελεσματικό seo και ενδέχεται να προσφέρει χρήσιμες συμβουλες βελτιωσης seo.
Στατιστική πρώτη πάνω στη χρήση social media:
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ηλικιακή ομάδα στο Twitter είναι οι ηλικίες 55–64
Τα αποτελέσματα στατιστικών ερευνών έδειξαν ανάπτυξη 72% από το 2012.
Το διάστημα ηλικιών 45–54 είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο στο Facebook και στο Google+.
Στο facebook, αυτό το διάστημα ηλικιών σημείωσε αύξηση κατά 46%.
Στο Google+ σημείωσε αύξηση κατά 46%.
Αυτά τα νούμερα είναι εντυπωσιακά διότι η κυρίαρχη άποψη είναι οτι τα sicial media απευθύνονται σε εφήφους.
Επιπλέον, αυτά τα νούμερα δείχνουν με σαφήνεια την τεράστια σημασία που έχει για την επιχείρηση η ανάπτυξη social media στρατηγικής, ειδικά εάν αυτές οι ομάδες ηλικιών ανήκουν στο target group πελατών σας.
Πηγή: jeffbullas.com
Στατιστική Δεύτερη πάνω στη χρήση social media:
Από τους χρήστες του facebook τα 189 εκατομμύρια χρηστών είναι «mobile only».
Δεν είναι μόνο το facebook που έχει χρήστες οι οποίοι δεν μπαίνουν στο internet από υπολογιστή (desktop ή laptop). Οι χρήστες μέσω κινητού δημιουργούν το 30% των εσόδων του facebook. Αυτό το ποσό παρουσίασε αύξηση περίπου 7% από το τέλος του 2012
Αυτή η στατιστική σημαίνει οτι υπάρχουν πολύ πεισσότεροι χρήστες που μπαίνουν στο facebook μέσω κινητού από οτι φαντάζεστε, συνεπώς ενδεχομένως θα πρέπει να εξετέσετε τον τρόπο που εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενό σας στο κινητό.
Πηγή: jeffbullas.com
Στατιστική τρίτη πάνω στη χρήση social media:
Το YouTube προβάλλεται σε κατοίκους των ΗΠΑ ηλικίας 18–34 περισσότερο από κάθε άλλο καλωδιακό δίκτυο.
Νομίζατε οτι η τηλεόραση είναι ο καλύτερος τρόπος για να προβληθείτε μαζικά;
Εάν το κοινό – στόχος (target group) που σας ενδιαφέρει βρίσκεται στις ΗΠΑ και έχει ηλικίες 18–34 τότε είναι καλύτερο να το προσεγγίσετε μέσω του youtube.
Βέβαια, ένα μεμονωμένο video δεν μπορεί να φτάσει σε τόσο κοινό όσο θα έφτανε η καλωδιακή τηλεόραση. Όμως αν οργανώσετε σωστά το κανάλι σας καθώς και την προώθησή του, τότε θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.
Εάν μέχρι τώρα η στρατηγική προβολής σας δεν περιελάμβανε το video, πρέπει πλέον να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας. Καλό είναι να ξεκινήσετε με απλά video μικρής διάρκειας, περίπου 5 λεπτών, που να εξηγούν τις δραστηριότητες της επιχείρησής σας καθώς και την ομάδα συενργατών σας και τα προϊόντα σας.
Πηγή: jeffbullas.com
Στατιστική τέταρτη πάνω στη χρήση social media:
Κάθε δευτερόλεπτο γράφονται 2 νέοι χρήστες στο linkedin.
Το LinkedIn είναι το δίκτυο που απευθύνεται σε επαγγελματίες. Συνεχίζει να αναπτύσσεται κάθε δευτερόλεπτο. Είτε πρόκειται για bloggers, είτε για εργοδότες, ειτε για υποψήφιους εργαζόμενους, αυτή η πλατφόρμα είναι μια αξιόλογη πηγή πληροφορίας και διαλόγου για επαγγελματίες που θέλουν να επικοινωνούν με άλλους επαγγελματίες στον επαγγελματικό τους κλάδο.
Αναμφισβήτητα το LinkedIn είναι ένα δίκτυο που αξίζει την προσοχή σας. Συγκεκριμένα, είναι το δίκτυο στο οποίο θα βρίσκετε όλο και περισσότερους χρήστες. Εάν φτιάξετε μια κοινότητα που παράγει πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες, τότε είναι πιθανό να αυξάνετε συνεχώς τη βάση των συνεργατών σας.
Πηγή: Social Media Video 2013
Πηγή: http://www.infopolis.gr/xrisi-social-media/
Use Facebook to Comment on this Post