Η δύναμη στη διαφήμιση social media οφείλεται στην πειθώ που ασκεί η γνώμη του καταναλωτή. Στα social media η γνώμη του καταναλωτή είναι αμερόληπτη και υποκειμενική. Θέλει να μοιραστεί είτε την ανάγκη αγοράς, είτε την εμπειρία που είχε από τη χρήση κάποιου προϊόντος. Ουσιαστικά τα social media είναι η μεταφορά πληροφοριών από στόμα σε στόμα, αλλά τώρα γίνεται μέσω του διαδικτύου
Πλέον η διαφήμιση social media θεωρείται πιο αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης από τις παραδοσιακές διαφημίσεις και τις εταιρικές ιστοσελίδες. …
Δυο στους τρεις χρήστες ήδη χρησιμοποιούν τα social media για να φιλτράρουν την πληθώρα πληροφοριών που υπάρχει στο διαδίκτυο
H διαφήμιση social media είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι στην προώθηση ιστοσελίδας
Σύμφωνα με μελέτες οι χρήστες του διαδικτύου ασχολούνται με:
Μοίρασμα αρχείων σε γνωστούς και φίλους
Επισκέψεις και διάβασμα των blog
Επισκέψεις σε σελίδες φίλων μέσω των social media
Αξιολόγηση και βαθμολόγηση άρθρων, video, εικόνων που προκαλούν ενδιαφέρον
Ενημέρωση του προφιλ στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης
Κατέβασμα αρχείων ήχου και video
Σχόλια σε blog και σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες
Συμμετοχή σε forum
Εγγραφή σε RSS Feed
Η διαφήμιση social media δίνει την ευκαιρία στην επιχείρηση να κάνει τα παρακάτω:
Να παρουσιάσει την εταιρεία και τις υπηρεσίες της σε περιβάλλον όπου ο καταναλωτής αισθάνεται όχι μόνο οικειότητα, αλλά και οτι έχει τον έλεγχο και την εξουσία να αξιολογεί και να λέει τη γνώμη του
Να έχει έναν σχετικά ανέξοδο τρόπο προβολής πέρα από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης
Να δημιουργήσει ένα κανάλι αμφίδρομης ανταλλαγής πληροφοριών ανάμεσα στην επιχείρηση και στον καταναλωτή
Να αντλεί πληροφορίες για τον ανταγωνισμό
Πως θα εκμεταλλευτείτε τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να κάνετε διαφήμιση social media:
Δημιουργήστε το προφιλ σας: καλό είναι να βάλετε πραγματικές πληροφορίες, πραγματικές γνώσεις, πραγματικά ενδιαφέροντα καθώς και πραγματικά στοιχεία επικοινωνίας
Στείλτε μυνήματα, προσκαλέστε φίλους, μοιραστείτε πληροφορίες
Δημιουργήστε ομάδες με βάση κοινά ενδιαφέροντα ή ενδιαφέρον για κοινό προορισμό
Δημιουργήστε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα
Δημιουργήστε τη δική σας εφαρμογή
Διαφημιστείτε: οι πληρωμένες καταχωρήσεις χρεώνονται βάσει του αριθμού των εμφανίσεων ή βάσει του αριθμού των κλικ πάνω στην καταχώρηση
διαφήμιση social media
Στη διαφήμιση social media οι βασικές ιστοσελίδες που χρησιμοποιούμε είναι το facebook, το twitter, το linkedin και το youtube
Τι πρέπει να προσέξετε στο facebook:
Να ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο των ομάδων και των σελίδων σας
Να ενθαρρύνετε το κοινό σας να συμμετέχει κάνοντας ανταλλαγή και συνεισφορά περιεχομένου όπως για παράδειγμα εικόνες ή σχόλια
Να προσφέρετε ως δώρο κάποια δείγματα των προϊόντων σας, ή να δημιουργείτε διαγωνισμούς με δώρο κάποιο προϊόν σας
Να μην προσκαλείτε χρήστες να γίνουν φίλοι, ειδικά όταν δεν έχετε κοινά σημεία με αυτούς
Να μη γίνεστε πιεστικοί όταν καλείτε φίλους να κάνουν like ή να αποδεχτούν πρόσκληση σε εκδήλωση. Μια πρόσκληση αρκεί.
Να παρακολουθείτε τι γράφεται για την επιχείρησή σας, καθώς και τι γράφουν οι νταγωνιστές σας. Αυτό μπορεί να γίνει εάν γίνεται μέλος των σελίδων του ανταγωνισμού.
Στο facebook μπορείτε να κάνετε στόχευση διαφήμισης βάσει των παρακάτω κριτηρίων:
Τόπος διαμονής
Ηλικία
Φύλο
Επίπεδο μόρφωσης
Τόπος εργασίας
Προσωπική κατάσταση
Προτιμήσεις σχέσεων
Γλώσσα
Λέξεις κλειδιά (που περιγράφουν προτιμήσεις και ενδιαφέροντα)
Βασικές έννοιες του twitter:
Tweet: τιτίβισμα: είναι το μήνυμα του twitter, με 140 χαρακτήρες
Follower: είναι αυτός που παρακολουθεί τα δικά σας τιτιβίσματα
Following: είναι αυτός του οποίου τα τιτιβίσματα τα παρακολουθείτε εσείς
Retweet: όταν μεταφέρετε τιτιβίσματα άλλων προς τους δικούς σας followers
Direct message: τιτιβίζειν ιδιαιτέρως
LinkedIn:
Πως μπορεί να βοηθήσει το linkedin την προώθηση της επιχείρησής σας:
Επιλέξτε «Full view» ώστε το προφιλ σας να είναι ορατό στο διαδίκτυο
Αλλάξτε το «αυτόματο» URL που σας δίνει το linkedin βάζοντας το πλήρες όνομά σας και χρησιμοποιήστε το για υπογραφή στο blog σας ή οπου αλλού υπογράφετε περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Εισάγετε τις διευθύνσεις των ιστοσελίδων σας (προσωπικών και εταιρικών) στο προφιλ σας
Πηγή: http://www.infopolis.gr/diafimisi-social-media/